{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.877 visninger | Oprettet:

HJÆLP MED AT STØTTE NORDJYSK DYREREDNING SÅ DE IKKE LUKKER {{forumTopicSubject}}

Mange dyr har forsat brug for jeres hjælp.
Støt Nordjysk Dyreredning så de ikke lukker, og de forsætter med at hjælpe de mange vanrøgtet dyr.


Nordjysk Dyreredning har meddelt at de er nødt til at lukke ned grundet mangel på økonomiske ressourcer.

Et medlemskab koster 200.- 0m året. hvis man vælger dette skal man overføre til nedenstående konto nr. eller via mobilepay og sende en mail til medlem@njdyreredning.dk med navn og adresse.
MOBILE PAY/swip : 50577879
Reg.nr. : 7455 konto nr. 0001061588

Så hvorfor skriver jeg?
Mit navn er Helle Nørager og jeg lærte Sysser Nørholm stifter af Nordjysk Dyreredning at kende for lidt mere end 2 år siden.
Sysser kontakted mig for om jeg havde plads til nogle shetlænder ponyer, som hun havde fået ind i en vanrøgtsag og det blev så mit kendskab med Nordjysk Dyreredning.
Jeg begyndte at køre ud på sager sammen med Sysser. Jeg troede at det kunne jeg sagtnes klare,
men wow der har været mange nætter jeg ikke har fået noget søvn.
Mange dyr har vi måtte forlade, da lovgivningen inde for vandrøgt og mishandling af dyr ikke er særlig gode.
Men selv om mangel på søvn og et grædende hjerte er jeg stadig klar til at hjælpe de vanrøgtede dyr
da jeg bare skal tænke på når det er gået godt og vi har hjulpen nogle dyr ud af deres kedelig situation.
Jeg er ikke en person der pylre og brokker mig over det mindste men
mange af vores sager er hårde og bunder også i de sociale forhold i forhold til menneskerne
der har dyrene og selvfølgelig prøver vi også at hjælpe dem hvis vi kan.
Jeg har hele mit liv haft med dyr at gøre og det gjorde altid ondt hvis jeg så eller hørte at et dyr ikke havde det godt, men jeg havde aldrig i min vildeste fantasi forestillede mig at der var så mange vanrøgtede og mishandlede dyr i Danmark.

Jeg skriver til Jer i håb om at i måske kan hjælpe Nordjysk Dyreredning Så det ikke lukker.

Enten ved at få det her ud i medierer / støtte økonomisk osv. så Nordjysk Dyreredning kan komme til at køre videre og hjælpe dyrene.
Nordjysk Dyreredning giver aldrig op. Eller det troede jeg i hvert fald ikke... men der er kun så meget som enkelte personer kan klare især når der mangler økonomisk støtte og de går uden løn på 5. år i træk...
Selv da Sysser fik konstateret kræft og var i behandling med kemoterapi , kæmpede hun sig op og sørgede for at Nordjysk dyreredning kørte videre.
Hendes vilje til at hjælpe dyrene er mere end udsædvanlig og det vil ikke være fair over for hverken dyrene eller Sysser selv at Nordisk dyreredning lukker.
De varmeste hilsner
Helle Nørager

Mail: sysser@njdyreredning.dk
Sysser på: 50 57 78 79
STØT MED ET MÅNELIG DONATION
STØT MED ET ENKELT BELØB
SELV ET LILLE BELØB KAN GØRE EN STOR FORSKEL

MOBILE PAY/swip : 50577879
Reg.nr. : 7455 konto nr. 0001061588

SWIFT/BIC: EBANDK22, NRSBDK24
IBAN : DK5074550001061588


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP MED AT STØTTE NORDJYSK DYREREDNING SÅ DE IKKE LUKKER
Kommentér på:
HJÆLP MED AT STØTTE NORDJYSK DYREREDNING SÅ DE IKKE LUKKER

Annonce