794 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

DcH Helsingør 22/8? DcH Helsingør 22/8?

Jeg skal afsted til min første B konkurrence på udebane her i weekenden, så jeg sad lige og lurede hvem der også skulle afsted og der er jeg ret sikker på at se et par stykker fra HG smiley

Nogen her der skal med?
Det kunne jo være meget sjovt at få sat ansigt på nogle herinde fra smiley

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DcH Helsingør 22/8?
  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.054
    #1   19. aug 2015 Ja, jeg stiller op i C-klassen med Ingle smiley

• #2   19. aug 2015 Ja du var en af dem jeg spottede, men på hunden smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#3   19. aug 2015 Ja, det var nok ikke særligt svært - det vrimler jo ikke ligefrem med ruhårede vizslaer på træningspladserne smiley

• #4   19. aug 2015 Jeg kunne faktisk ikke se racen på app'en det var navnet på ham der der gjorde at jeg lige skulle se ejerens navn, så jeg tænkte at det nok var dig smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#5   19. aug 2015 Nå ja, navnet er måske heller ikke helt almindeligt smiley Men tingene skal jo passe sammen smiley

• #6   19. aug 2015 Det er lige sådan herhjemme smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#7   19. aug 2015 smiley

Uh, det bliver spændende smiley Vi ses nok først til afslutningen - indskrivning til c-klassen starter først kl. 9 smiley

• #8   19. aug 2015 Ja vi andre skal godt nok tidligt op. Jeg skal køre hjemmefra senest kl 6 smiley

• #9   19. aug 2015 Men pøj pøj med det smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#10   19. aug 2015 Tak, i lige måde smiley

Kl. 6 vandrer jeg nok rundt herhjemme og forsøger at undgå at kaste op på grund af nervøsitet smiley

• #11   19. aug 2015 Tak smiley

Jeg har det nok lige sådan smiley

• #12   20. aug 2015 Dixie og jeg tager også den lange tur nordpå smiley

Jeg kan ikke sætte ansigt på nogen, hehe. Kan ikke så godt huske folk fra gang til gang. Kun dem som går igen flere gange.

Må da også indrømme at jeg er temmelig fjern i løbet af sådan en dag smiley Fuld fokus på vuffen. Er først når vi er helt færdige at jeg er bare lidt til at ha' med at gøre rent socialt tror jeg smiley

• #14   20. aug 2015 Ja jeg klager ikke over resultatet smiley Lidt ærgerligt hun lavede 0 i dækken, men skidt sker jo.

Jeg er spændt på de fremtidige konkurrencer smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#15   22. aug 2015 Tillykke Tinna smiley

• #16   22. aug 2015 Det var super flot smiley

• #17   22. aug 2015 Hej smiley

Tusind tak! Havde jeg ikke lige forventet.

Louise: Tillykke til dig også! Godt gået af at være ude første gang! Og bestemt ikke de nemmeste spor der lå

Eva undskyld men som sagt er jeg altså ret så fraværende sådan en dag. Og i dag også efter endt program. Ikke mindst grundet den lange vente tid i bagende sol.

Hvordan gik det for jer?

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#18   22. aug 2015 Tinna: Ja, jeg havde nu også mest travlt med at holde styr på vovse - og ikke mindst mig selv smiley

Vi sneg os derfra med en 5. plads og 117,5 point, så jeg er rigtigt godt tilfreds med vores allerførste kredskonkurrence. Særligt fordi vi fik 9,5 i apport - indtil for to måneder siden ville Ingle slet ikke tage apportbukken i munden, så jeg må ærligt tilstå, at jeg var meget tæt på at tude, da vi fik bedømmelsen smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#20   22. aug 2015 Tak smiley

Sjovt nok gik de bedst i de øvelser, der har voldt os de største problemer, så jeg er jublende lykkelig - og Ingle har i dén grad fortjent sit kyllingelår smiley

profilbillede
  • #21   22. aug 2015 Hvor godt Eva!!! smiley

De små mål er vigtige! Så er I rigtig godt på vej! Tillykke! smiley

• #22   22. aug 2015 Jeg tror at det er netop fordi man ikke har store forventninger til øvelserne, at netop de går godt smiley

Og tak Tinna, jeg var også udemærket tilfreds smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#23   22. aug 2015 Det ved jeg nu ikke helt... 10 i spring og rundering og 9,5 i apport lever vist op til selv lidt større forventninger smiley

• #24   22. aug 2015 Så varer det ikke længe før du ender i B klassen smiley

• #25   22. aug 2015 Louise K

Det er min erfaring i hvert fald.

Nervøsitet, bekymring og for høje forventninger gavner intet sådan en dag smiley

Ikke for os i hvert fald.

• #26   22. aug 2015 Nej vi laver også typisk rod i dem jeg er sikker på og så gode point hvor jeg ikke forventer det, bare ikke på sporet smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#27   22. aug 2015 Jeg var heldigvis ikke nær så nervøs, som jeg var, da vi var til forprøve for to måneder siden; den dag smed vi både apport og spring væk primært på grund af min nervøsitet.

I dage havde vi hjemmebanefordel, så det hjalp helt klart, men varmen og - igen - min nervøsitet gav heftige fradrag i stuedressuren. Ingle er voldsomt påvirket af varmen, men arbejdsøvelserne er heldigvis så sjove, at han glemmer alt om temperaturen smiley

Forhåbentlig kan vi hente den sidste halve oprykning til lokalkonkurrence senere på året, men ellers må vi jo bare tage to næste år.

Jeg har egentlig kun "travlt" af hensyn til næste hund. Gustav er jo alene hjemme, når vi er til konkurrence, så vi kommer aldrig til at køre land og rige rundt, og jeg er havnet på et lidt spøjst hold, hvor vi træner øvelser fra både a, b og c-klassen, så vi kede os ikke ligefrem smiley

• #28   22. aug 2015 Jeg ved ikke hvad der var med de spor?

Alle hundene ude på de spor (i vores gruppe) trak til højre på første ben. Sært.

Kommentér på:
DcH Helsingør 22/8?

Annonce