{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

DM rally og lydighed {{forumTopicSubject}}

Nogle herinde der deltog eller bare var afsted som tilskuer?

Jeg var afsted for at støtte og heppe på min søster som deltog i rally, jeg synes det var super hyggeligt, og vejret kunne ikke ha været bedre, en rigtig god oplevelse.
Dog kunne der godt ha været lidt flere salgs stande, havde regnet med at skulle shoppe, men så sparede jeg de penge. I stedet fik hunden lige et tjek hos Magtor, det var rigtig fint.
Vi var afsted en 11 timers tid, så der er dømt søndags afslapning på sofaen og et ben til hunde pigen, der klarede at være med hele dagen så flot.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DM rally og lydighed
  • #1   30. aug 2015 Jeps jeg bor lige i nærheden så cyklede bare hen og kiggede lidt. Det var meget spændende. Har dog aldrig rigtig været til sådanne arrangementer før, udstilling eller stævne, så jeg var enormt bange for pludselig at gå tværs ind over en eller anden bane som ikke var markeret ordentligt smiley :D
    Men det var rigtig spændende at kigge på. Og højdepunktet må siges at være mit møde med en sød lille sheltie og den søødeste sheltie-hvalp smiley

- men hold da op man kan virkelig godt se at der er en overvægt at border collies i de grene af sporten!

• #2   30. aug 2015 Jeg har været til udstilling men ikke sådan et stævne, synes det var rart at det virkede så afslappet og hyggeligt.

Og ja en stor overvægt af bordere, men sjovt med de "anderledes" racer der gjorde det rigtig godt.

Var det den sort/hvide sheltie hvalp du mødte?
    Den virkede i hvert fald super skøn ud, jeg spottede også en corgie hvalp den var jo næsten kun ører smiley

• #3   30. aug 2015 Ja efterhånden som der kom flere mennesker - og børn - blev det meget afslappende. Jeps især til rally var det sjovt at der blandt de mere "sporty" racer pludselig kom en Berner Sennen smiley Det var meget fedt at der er plads til det.
    Og ja det var den sort/hvide!! Sååå nuttet med skarpe hvalpetænder smiley

• #4   30. aug 2015 Vi sad lige ved siden af den til at starte med, den virkede super cool.

• #5   30. aug 2015 Altså sheltien eller berneren? smiley

• #8   30. aug 2015 Funke: det var Sheltie hvalpen vi sad ved siden af smiley

AG: Tillykke med rasultaterne, min søster blev nr. 4 i begynder rally. Jeg synes bare det var super flot.

• #9   30. aug 2015 Det var simpelthen så skøn en hvalp smiley
    Og tillykke AG! Fedt!

Kommentér på:
DM rally og lydighed

Annonce