Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor tit må hunden få et æg?
  • #3   31. aug 2015 HVis du er bange for at give for mange æg, men gerne vil have lidt til at få maden til at glide ned, så prøv med noget A38 eller lignende. Det er et stort hit hjemme hos os.

• #4   31. aug 2015 Er du sikker på at hunden "bare er gået død" ? Og ikke er syg ?

Hvis den "bare" trænger til at få lidt forandring, kan du jo give alt muligt andet oven i foderet. Æg er fint nok 1-2 gange om ugen, men udover æg, kan du jo give rester af aftensmaden, olie, fisk fra dåse, hundemad fra dåse, råt kød osv. osv.

• #6   31. aug 2015 Et æg om dagen ville jeg ikke give. Jeg giver bare når det lige passer ind. Nogle uger får de 3-4 stykker, andre uger slet ingen.
    Du kan prøve med vådfoder.

• Emil
    Emil Tilmeldt:
    maj 2014

Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 147
    #11   31. aug 2015 Tak for alle råd. Han er ikke syg, vi har prøvet før at han blev træt af sin mad. Plejede at hver uge, men var så glad for det her så jeg købte en sæk mere.

Lige nu spiser han specifik, er der andre der har gode erfaringer med noget tørkost, andet mærke, vi kunne prøve :)?

• #12   31. aug 2015 Jeg fodrer med kornfrie fodertyper (skifter mærker alt efter hvad der er på tilbud). Har du prøvet kornfrit foder ?

• #13   31. aug 2015 hvor gammel er han? Kunne der være løbske tæver i nabolaget?

• Emil
    Emil Tilmeldt:
    maj 2014

#14   31. aug 2015 Har prøvet begge dele. Er åben for alt.

Der er ingen hunde omkring hvor vi bor og han er kastreret smiley

• Emil
    Emil Tilmeldt:
    maj 2014

#15   31. aug 2015 Og han er 2 år gammel smiley

• #16   31. aug 2015 Måske han bare godt kan lide variation ? smiley Du kan jo også prøve at give råt, eller kombinere råt og tørt ? Mulighederne er uendelige smiley

• Emil
    Emil Tilmeldt:
    maj 2014

#17   31. aug 2015 Han kan godt lide variation. Men vi er lige kommet hjem fra Grønland, og kender intet til mærkerne herhjemme. Derfor søger jeg lidt inspiration smiley

• #18   31. aug 2015 Det kan jo også være han er den type hund du bare kan købe et nyt mærke til hver gang sækken er tom? Mine elsker forskelligt foder. Prøv også gerne vådfoder. Mine elsker vådfoder!

Caroline fordi jeg giver alt med måde smiley Og vil ikke overdrive tingene.

• Emil
    Emil Tilmeldt:
    maj 2014

#21   31. aug 2015 Kalorier er jeg ikke nervøs for, jeg kan ikke holde fedt på kroppen af ham.

Er helt enig i maden gerne må være lækker. Jet vil helst bare ikke ud i han ikke vil spise med mindre det er en 5 - stjernes hver gang smiley

• #23   1. sep 2015 Ved ikke hvor du bor henne i landet ? Men Maxi zoo har tilbud på flere slags kornfri fodertyper hver mdr. (i starten af måneden), så kan du jo skifte imellem de forskellige typer, alt efter hvad der er på tilbud. Desuden giver Maxi zoo smagsgaranti, så hvis ikke hunden gider at spise foderet kan du få pengene retur/bytte til et andet foder smiley

• #24   1. sep 2015 Er det lige startet? Eller har det været et problem siden flytningen? (Det er ikke så længe siden vel?) Tænker flytningen måske kunne have "skylden" for den manglende appetit smiley Selom du var med, har det jo været en stor ting for vuffen smiley

• Emil
    Emil Tilmeldt:
    maj 2014

#25   1. sep 2015 Må i maxi zoo smiley

Flytningen har været en stor omvæltning, men kan mærke på ham at han er "landet".

Vi har prøvet før han blev træt af sin mad. Jeg kan se det på ham smiley

Kommentér på:
Hvor tit må hunden få et æg?

Annonce