839 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Anbefal Udstillingsline :D Anbefal Udstillingsline :D

Hej alle sammen, især jer med udstillingsgen!

Jeg søger en ordentligt Udstillingsline, da Marco og jeg skal til Udstilling her i sep.
Jeg har en ganske almindelig Udstillingsline, men synes ikke den er særlig holdbar.

Jeg har gennem kigget nettet for liner, men synes ikke rigtigt at jeg kunne finde noget.

Så tænkte om nogle kan anbefale nogle gode og holdbare liner, gerne læder? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• samling af lille ikea skab. Ophænging af lille skab, gardinstang, spejl og loftslampe 1.500 kr.
  • Leak on radiator 2.500 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Hækklipning 1.400 kr.
  • Gravet forhave op og anlagt granitskærver 5.000 kr.
  • Fældning og bortkørsel af hæk/kræt 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefal Udstillingsline :D
  • #3   2. sep 2015 Jeg vil i hvert fald anbefale dig at finde en med bredt halsstykke foran. Det er så ucharmerende, når hunden står og er ved at kaste op fordi linen blokerer for vejrtrækningen..
    Og husk at køb den i god tid, så I kan nå og træne med den og vuffi kan vænne sig til den smiley

• #6   2. sep 2015 Det er det Børge smiley Men det er nu ikke altid nemt med en hvalp/unghund at forudse , hvordan den reagerer i udstillingsringen. Min egen fandt lige det ekstra energi frem og gik/går meget stærkt, vi havde trænet en masse til ringtræning, men på dagen hjalp det meget lidt smiley
    Det er nok også forskelligt fra hund til hund, jeg har så senere fundet ud af, der skal meget lidt til, før min bliver kraftigt generet af en tynd line/tyndt halsbånd. Så jeg bruger en line med bredt halsstykke, og det vil jeg umiddelbart altid gøre fremover. De der tynde nylonliner synes jeg er alt for smalle. Jeg kan selv ik lide at have dem i hånden heller, så det er så nemt smiley

• #8   2. sep 2015 Og så er en retrieverline jo også ofte dobbelt hvis ikke mere end dobbelt en udstillingslines tykkelse smiley

• #10   2. sep 2015 Jeg ville nu til hver en tid foretrække en hund, der trak lidt frem i iver i ringen, end en hund, der gik ved siden af eller bagved fremviseren. De skal jo helst vise lidt pondus smiley
    Min trak frem fordi hun synes det var sjaw smiley Det synes jeg er helt ok for en hvalp.

• #12   2. sep 2015 Helt sikkert, men som sagt ville jeg nu foretrække en fremadgående vuf end en der gik stille og roligt ved siden.
    Det kommer nok også an på racen, jeg kender selv kun til dværgschnauzeren.

Men sku vi nu ik prøve at lade TS have sin tråd til det hun egentlig spørger efter. Jeg kom bare med lidt erfaringer smiley Har du ik selv nogle erfaringer du vil dele med TS udover at irettesætte mig for mine udtalelser? smiley

• #13   2. sep 2015 Marco bliver trænet i Udstillingsline til Ringtræning og træning derhjemme.

Jeg har bare sådan en almindelig tynd Udstillingsline - som jeg ikke synes er særlig god at holde på.
    Marco er meget energisk, så han kan godt trække en smule i linen. Til dagligt bruger jeg en retrieverline, som jeg er rigtig glad for, den er bare meget tyk smiley

• #14   2. sep 2015 Når du har retriever, kan du sagtens udstille i en retrieverline. Der er ingen regler, du kan som sådan udstille med hvad du vil, men hvad jeg har set, så har retrieverfolket ofte de liner på til udstilling også smiley

• #15   2. sep 2015 A-S - Det ved jeg godt, problemet er bare at jeg synes den er alt for bred og stor, til at udstille en hvalp i. Snoren fanger hurtigt hele billedet smiley

• #16   2. sep 2015 Du kan vel bruge sådan en her

http://www.tholo.dk/liner+kaeder?category_id=122

• #17   2. sep 2015 Jeanne - Ja, problemet er bare at jeg ikke lige er, er helt med på hvor tygge de er, heller ikke selvom der stå 7mm. Er så bange for at købe en, som jeg så alligevel ikke vil bruge smiley

Kommentér på:
Anbefal Udstillingsline :D

Annonce