{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reaktion på alm. vaccine ?
  • #1   14. sep 2015 ja, min den ældste bliver syg, feber, dårlig mave og nedtrykt i et døgns tid efter vaccine. Men hun reagerer generelt bare dårligt på medicin i det hele taget.

  • #2   14. sep 2015 OK..


  • #3   14. sep 2015 Ja dusty bliver træt og får ondt i ledene i et døgn ca.

  • #4   14. sep 2015 har oplevet det en enkel gang med min da han var unghund. han fik det skidt, blev sløv og ville ikke spis, dagen efter var han ok igen smiley

  • #5   14. sep 2015 Ja Joy fik som ung hund en kæmpe bule, der dog forsvandt igen og så bliver hun altid meget, meget træt.

  • Hanne J
    Hanne J Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 26
    #6   14. sep 2015 Jeg har prøvede med 2 hunde som blev dårlig af vaccine, meget sløve og trætte men dagen efter var det over.

  • #7   14. sep 2015 Jeg har haft en whippet som fik anafylaktisk chok efter en almindelig vaccination, det var meget ubehageligt. Hun fik hurtig vejrtrækning, blå slimhinder og stod bare fuldstændig stift med et tomt udtryk i blikket.

    Vi bor få minutters kørsel fra dyrlægen og det skete umiddelbart efter vi var kommet hjem, vel ca. 15 minutter efter hun havde fået sprøjten.
    Jeg stoppede hende omgående i bilen og kørte, mens min mand ringede til dyrlægen og forklarede situationen, så da vi få minutter senere var på parkeringspladsen hos dyrlægen stod de klar med en sprøjte med adrenalin, efterfølgende fik hun ekstra ilt og drop med væske.

    Havde vi boet længere fra dyrlægen, havde hun med stor sandsynlighed ikke overlevet.

    Når hun efterfølgende skulle vaccineres blev der bestilt en vaccine hjem, hvor bærestoffet var et andet og den fik hun uden problemer.
    Jeg fik også adrenalin udleveret, pakket i en engangssprøjte, som jeg havde liggende, hvis hun på et tidspunkt skulle reagere lige så voldsomt overfor andre ting, eks. insektstik.

    Efter den omgang sidder jeg altid og venter ½ time i venteværelset, når whipperne er blevet vaccineret, eller trisser en lille tur i umiddelbar nærhed af klinikken.


  • #8   14. sep 2015 Fifi reagerer ikke, men Freja har hver gang fået en bule på størrelse med en valnød.

Kommentér på:
Reaktion på alm. vaccine ?

Annonce