3.778 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Pia M
Pia M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14

Ider til tygge-snacks til hvalp Ider til tygge-snacks til hvalp

Jeg har en 9 uger Lhasa apso hvalp og jeg er i tvivl om, hvilke tyggeting hun som hvalp kan tåle.

På nogle ben står der at det er for voksne hunde og hunde over 9 måneder, men det er langt fra alt der er mærket og jeg vil jo nødig give hende noget som kan skade hende. Jeg kunne godt tænke mig at vide om det er ok at give en hvalp et okse/grise øre at gnave i når hun skal lære at være alene?
Er der andre ting som er puppy-proof??

Hvad har I andre givet jeres da de var helt små?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ider til tygge-snacks til hvalp
  • #1   18. sep 2015 Jeg ville ikke give noget når hun er alene. Men under opsyn ville jeg uden at kny turde give hvad som helst.
    Af princip bruger vi ikke forarbejdede/ hvide hudtyggeting, knudeben og tandbørster. Men alt i naturligt tørrede snacks og rå kødben, ville jeg med glæde give.

• Pia M
    Pia M Tilmeldt:
    sep 2015

#2   18. sep 2015 Jeg har bare læst et sted at de ikke må få ben fra kylling og gris fordi det kan splintre og derfor kun okse/ko - er der noget om snakken der?

Hvor køber du dine snacks?

• #3   18. sep 2015 Pia, hvis du giver rå kylling- og grise ben så splintre de ikke. Det er kun hvis de er tilberedt. smiley :)

• #4   18. sep 2015 Noget af det første Zeven blev præsenteret for, da han var 8 uger var frosne kyllingelår, og han har også fået ribben fra både okse, gris og hest. Der er ikke noget som helst problem med den slags ben, så længe de bare gives rå.

• Pia M
    Pia M Tilmeldt:
    sep 2015

#5   18. sep 2015 Perfekt smiley Så må vi på jagt efter nogle rå ben og øre til den lille vaps smiley

• #6   18. sep 2015 Her er gode stegeben fra svin ynglings ben smiley

• Pia M
    Pia M Tilmeldt:
    sep 2015

#9   18. sep 2015 Caroline - Jeg bor i Farum, jeg tror jeg smutter en tur forbi slagteren og se hvad han har smiley

Heidi - Jeg får helt sikkert fat i nogle af de der kalveblærer, de ser perfekte ud til sådan en lille størrelse, hun er jo ikke så stor endnu...

• #10   18. sep 2015 Nu er det ikke tygge, men hvis det var til at træne alene hjemme. Så en kong med leverpostej eller lidt vådfoder i rimelig hvalpesikker hvis den skal være alene med det.

• #11   18. sep 2015 Eller tomme marvben er også godt. Hendes tørkost opblødt i vand evt lidt kogesaft fra lever også i fryseren. Er også god alene hjemme træningsguf

• #12   18. sep 2015 rå hønsefødder er bare guf herhjemme... smiley kyllingevinger da han var lille var også godt smiley

• #13   18. sep 2015 Start med at give tyggeting der er så store hvalpen ikke kan sluge dem, så lærer den at den skal tygge i tingene.

• #16   18. sep 2015 Min Mymse som 9 ugers. Og hendes hvalpe fik deres første benmåltid - kyllingehalse - som 7 uger.

profilbillede
  • #17   18. sep 2015 Svende fik alle mulige tyggeting...både naturlige og mere forarbejdede slags. Favoritterne var kolde rå gulerødder, tørrede oksestruber samt rå kyllinge- og hjorte ben smiley

• Pia M
    Pia M Tilmeldt:
    sep 2015

#18   18. sep 2015 Har lige prøvet at give hende er tørret kalveøre, men det havde ikke den store interesse smiley Hun hoppede tilbage fra det hver gang hun snuste og så gad hun ellers ikke beskæftige sig mere med det, Enten er det for voldsomt for den lille hund eller også er hun bare kræsen. smiley

• Pia M
    Pia M Tilmeldt:
    sep 2015

#19   19. sep 2015 Jubii... Har været ved slagteren og fået et okseben med marv... Det er virkelig et hit hos hende smiley

• Pia M
    Pia M Tilmeldt:
    sep 2015

#20   19. sep 2015 Men må hun egentlig slikke/spise selve marven??

Kommentér på:
Ider til tygge-snacks til hvalp

Annonce