{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Ontario foder {{forumTopicSubject}}

Hej herinde smiley

Vi er ved at starte en hunde butik op fra bunden, og hertil skal vi jo selvfølgelig føre noget foder smiley

Vi vil gerne føre 3 forskellige produkter. Et godt foder i den lidt dyre ende, et middel foder, og så et billigfoder.

Her er mit spørgsmål til middelfoderet hvor vi er faldet over ontario.
Er der nogle der kender til det foder og kan fortælle mig lidt om deres erfaringer smiley

På forhånd mange mange tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ontario foder
  • #1   22. sep 2015 Kender det ikke. Må jeg spørge af ren nysgerrighed hvad du har valgt som det billige og det dyre?

• #2   22. sep 2015 selvfølgelig....har valgt Olivers til en start som det lidt dyrere foder....og naturhund eller fun4pets som det villige

• #3   22. sep 2015 Okay var bare nysgerrig smiley

• #4   22. sep 2015 Det skal du skam os bare ha lov til at være ?

• #5   22. sep 2015 smiley

• #6   22. sep 2015 Mener det er det mine får lige pt. Det er hældt fra sæk over i en spand så kan ikke engang tjekke det. Skifter lidt fra gang til gang. De får til små hunde.

De spiser det med glæde og virker til at trives i forhold til hud, pels, tænder osv.

• Animaks.dk
    Animaks.dk Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 57
    #7   23. sep 2015 Hej Mia S.
    Ontario er et ganske udmærket foder til prisen.
    Det er nemt at sælge og har nogle pæne og salgsfremmende poser.
    Vi solgte det i en periode, men da vores primære leverandør(Eldorado) stoppet med det, valgte jeg at udgå fra produktet og det var da absolut en del kunder der var lidt kede af dette. Jeg var dog nødt til at tage den beslutning da det var logistisk bøvlet at skulle begynde at købe det fra en anden grossist.
    Andet foder jeg kan anbefale i samme stil er: Nutra Nuggets og Maxima. Nutra Nuggets kan du finde hos Petcare.dk og Maxima kan du finde hos Akudim.dk
    Jeg ved ikke hvad for grossister du vil gøre brug af fremover og hvad for produkter dui vil forhandle, men hvis du har nogle spørgsmål, skal du endelig bare sende en besked, så vil jeg med glæde svare på dine spørgsmål og evt. komme med indput.
    Selvom jeg også er i branchen og er selvstændig med min egen butik(animaks.dk) vil jeg meget gerne hjælpe hvis du har nogle spørgsmål, da det kan være mange spørgsmål i starten.

Med venlig hilsen
    Peter Gudmundsson
    Animaks.dk
    mail@animaks.dk

• #8   23. sep 2015 Hej Peter smiley

Tusind tak for din besked....sørme dejligt du er så hjælpsom smiley

Og rart med positiv feetback på Ontario...har også forhørt andre steder hvor de også siger det er et udmærket foder, så tror da helt sikkert vi vil prøve at føre det smiley

De primære produkter skal være til opdrættere og hundeejere i al almindelighed....vi har fået aftale i hus med Natural Brande og Meldgaard som de største og så to mindre som tiden lige må vise om vi får brugt smiley

Mht spørgsmål vil jeg da helt sikkert gerne tage imod dit tilbud om hjælp...tusind tak smiley vi er så småt ved at få vores hjemmeside op og køre og skal havde redigeret billeder osv. det næste vi nu skal i gang med er at promode vores side....med reklame osv. Så har du nogle gode ideer til det er jeg meget lydhør smiley

Mange hilsner fra
    Mia Schandorff smiley

• Animaks.dk
    Animaks.dk Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 57
    #9   24. sep 2015 Det er et udmærket valg med Natural Brande og Melgaard. De har begge to et stort udvalg og det er nemmere og billigere, hvis man kan samle sine køb hos færre leverandører.
    Iwersen Pet Products har lige annonceret at de slår sig sammen med Melgaard og det tror jeg kan være godt. Iwersen har mange lækre ting, men har måske været en lille smule (for?) dyre. Jeg tror at dette er et godt match for både Melgaard og Iwersen.

Vedrørende at promovere sin hjemmeside, kan jeg varmt anbefale at du bruger facebook til dette. Tag gerne et kursus i hvordan man bedst annoncerer på facebook og spar dig for mange fejl. Jeg vil selv ønske at jeg tog et sådan kursus, da jeg godt nok har lavet mange facebook-brølere igennem de første par år smiley
    Facebook kan virke lidt "tamt" men du kan præcisere dine annoncer til lige netop de kundegrupper du vil ramme og dermed spare mange penge på at sende reklame ud til folk, der er totalt ligeglad med den nyeste shampo fra KW eller hvad det nu måtte være.
    Jeg har ikke selv prøvet at annoncere på f.eks hundegalleri, men det er i overvejelserne, hvis prisen og promoveringen er okay.
    Du kan også prøve google adwords. Dette har jeg fået anbefalet mange gange og jeg har nogle kontakter der har stor succes med Google Adwords... men jeg selv har ikke fået noget som helst ud af de annoncekroner jeg har brugt der.

En anden ting jeg kan anbefale dig, som kommende butiksejer er at tage et par dage ud af kalenderen og besøge InterZoo-messen i Nurnberg i slutningen af maj måned. Dette er europas største tilbehørsmesse for kæledyr. Det er simpelthen utroligt inspirerende at besøge denne messe og du kan finde rigtigt mange spændende produkter -og kontakter.
    Sidste jeg var til InterZoo brugte jeg tre hele dage... og alligevel nået jeg ikke at se det hele. Det er simpelthen gigantisk og utroligt spændende.
    Men sørg for at bestille hotel i god tid, for det bliver hurtigt udsolgt af hotelværelser i Nurnberg under disse messedage.

Mvh. Peter/Animaks

• #10   29. sep 2015 Hej Peter

Du må altså meget undskylde mit sene svar tilbage...har ikke lige haft mulighed for at side så meget ved computeren smiley
    Vi snakkede godt med meldgaard om at de slog sig sammen med Iwersen....de har en del gode vare så det bliver spændende at se det samlede varesortiment.

Er glad for du siger det hvad angår annonceringen...vi har nemlig kigget rigtig meget og tænkt det kunne være en god ide at sætte nogle annoncer i aviserne eller hundeblade osv. Men altså de ved sørme også godt hvad de skal have for det, og hvis det ikke giver det store i sidste ende, kan det jo være det samme. Så det er rart du fortæller det smiley

Vi har været inde og Google den messe der og den ser sørme spændende ud...vi tager helst sikkert derned til næste år hvis tiden er til det smiley

Mange venlige hilsner
    Mia smiley

Kommentér på:
Ontario foder

Annonce