2.736 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Dværgpudlen? Erfaringer modtages Dværgpudlen? Erfaringer modtages

Hejsa glade hundefolk smiley

Jeg er så småt begyndt at kigge mig om, efter min kommende hunderace og efter besøg hos både bichon frise og toy/dværg puddel og en MASSE søgning på nettet af div. racer er jeg ret overbevist om, at en puddel vil passe godt med min livsstil, MEN jeg kunne godt tænke mig, at hører fra alle jer, der har pudler og/eller har erfaring med pudler smiley

Hvordan er deres "pels" at holde(filtre det nemt) ?
Hvad synes i bedst beskriver en puddel?

Og tilsidst kender i nogen opdrætter af dværgpuddel der tjekker avlshundene for:
PRA=optigentest, øjenlysning og undersøger for patella luxation

Jeg glæder mig til at hører jeres erfaringer med pudlen måske mest dværgpudlen smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dværgpudlen? Erfaringer modtages
  • #1   30. sep 2015 Her kan jeg vidst være til hjælp smiley

Jeg har min egen første puddel, Baby.
    Han er en dværgpuddel på 2 år.

Jeg valgte pudlen, fordi det er en klog, nem og smuk hund!
    Da jeg fik Baby, ville jeg rigtig gerne udstille, men det kan desværre ikke lade sig gøre.

Med pudlen er der en ting, man skal tage højde for.. Der er ofte meget lyd på! Det kan trænes, men selvom Baby er 2 år nu, så arbejder vi stadig.

Pudlen er god til at tilpasse sine omgivelser og mennesker. Baby kan sagtens gå en hel dag, uden at lave alt for meget, bare han kan komme i haven. Men hvis jeg beslutter, at vi skal gå en heldagstur, så er han også med på den.

Som du nok ved, kræver pudlen lidt mere mental stimulering, end nogen af de andre selskabsracer.
    Baby elsker at lave noget! Vi går til Rally, og det giver ham bare så meget smiley
    Jeg har også en del spil til ham, og altiverings legetøj.

Jeg elsker selv pelsplejen, og det kræver en puddel jo. Den kan klippes kort, men jeg syntes personligt ikke det er særligt pænt smiley jeg er selv meget ny med pelspleje, så Baby er desværre klippet helt kort lige nu, da jeg har lidt problemer med filter.

Pudlen er en alround hund, til en hvis grænse selvfølgelig.

Der går ikke en dag, hvor Baby ikke laver åndssvage ting! Han er så sjov og har så meget personlighed smiley

Så hvis man har overskuddet, vil jeg klart anbefale pudlen...!

• #2   30. sep 2015 smiley

profilbillede
  • #3   30. sep 2015 Min næste puddel håber jeg dog bliver en stor puddel smiley

Kennel sifix er meget ny, men laver nogle skønne pudler!

Jeg vil dog fraråde hestebakkens, da jeg ikke syntes deres pudler har det temperament jeg ønsker.

Min egen er fra kennel floxie sunset, men de holder pause med pudlerne desværre

profilbillede
  • #4   30. sep 2015 Tak for at du deler dine erfaringer smiley

Hvor ser han dejlig ud smiley

Jeg søger en hund som vil elske trickstræning, agility og lange gåture. En af de ting jeg finder dejligt ved pudlen, er også at den er meget energisk og lærevillig smiley

• #5   30. sep 2015 Jeg vil så pippe op med at jeg går til agility træning med en puddel fra hestebakken og hold op han er lækker og virkelig sød og meget fokuseret især i betragtning af hvor ung han er skulle jeg havde puddel ville jeg havde en som ham.

• #6   30. sep 2015 Hvis du ikke er fast besluttet på pudlen, skulle du måske også tage et kig på Löwchen smiley også en ernergisk og lærevillig lille hund :kr

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
    #7   30. sep 2015 En pudel er en fantastisk hund og den er meget lærenem. smiley

• #8   1. okt 2015 Jeg er ikke fast besluttet på pudlen, føler mig dog ret sikker på den race. Men jeg vil da tage et kig på Löwchen også smiley

Kommentér på:
Dværgpudlen? Erfaringer modtages

Annonce