887 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Irriterende "The Martian" reklame???? Irriterende "The Martian" reklame????

Hold oop hvor er det frustrerende...
Er jeg den eneste der får en trailer for filmen "The Martian" ude i siden af hjemmesiden? Pludselig starter traileren bare og jeg får et CHOK hver gang jeg sidder med høretelefoner og hører musik, og der så pludselig boomer en høj reklame med eksplosion frem.

Jeg kan ikke engang stoppe den her reklame, for hvis jeg trykker på pause-knappen hopper jeg direkte ind på Kino.dk..... så er nødt til bare at vente på at traileren slutter, slå lyden fra eller lukke hele siden ned..

Det er selvfølgelig ikke HG's skyld, har vist også oplevet det på andre sider, men hold kææft hvor er det træls og jeg får et lige stort chok hver gang!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.
  • Fjerne mini-vaskemaskine under køkkenbord. 840 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Hjælp til at samle Ikea skab og hænge lamper og andre ting op - fra kl 15,00 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Irriterende "The Martian" reklame????
  • #1   2. okt 2015 Jeg har installeret adblock plus på min computer, så slipper jeg for alle de reklamer, dejligt!
    https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock-plus/cfhdojbkjhnklbpkdaibdccddilifddb?hl=da

• #2   2. okt 2015 Hmm ja det kunne være jeg skulle prøve at installere det..

• #3   3. okt 2015 Adblock plus!
    Er jeg hjemme og på mobil og wifi, så har jeg en app der blocker på mobilen osse.

Jeg har som sådan ikke noget imod reklamer - MEN - når reklamerne er så overvældende at man bliver blind af at sidde på siden og/eller for hjerteanfald, så står jeg altså af.
    Hvis det ikke var for mine adblockere, så ville bazoom være i kategorien 'hasta la vista'

• #4   3. okt 2015 Megapixel - ja lige præcis den her reklame kommer som et chok, og den kan ikke pauses... ellers er jeg sådan set ret ligeglad med reklamer

• #5   3. okt 2015 Jeg har osse et problem med reklamer der fylder baggrunden ud som en slags wallpaper. De er oftest så anmasende og forstyrrende for øjet, at det er svært at holde fokus på sidens indhold.
    'Duer ikke,væk!' sagde prinsessen så.

• #6   3. okt 2015 Det er synd at dem som laver reklamerne mv ikke tænker mere over hvor generende de er, - så generende at man installerer addblocker og dermed ikke ser nogen af dem. Fremfor at de lavede nogle reklamer som var til at leve med og som ikke bare - ja giver en et hjertetilfælde smiley

De vinder ikke noget på det i hvert fald... Men ja, jeg har også addblocker!!!

• #7   3. okt 2015 Og nu dukker der også en sort boks/reklame op MIDT på siden.. ja det er da næsten lige før jeg må installere noget adblock, havde ellers ikke tænkt det ville være nødvendigt smiley

Rollos - ja det ER egentlig ret underligt, for det eneste man får ud af det er sandsynligvis bare at irritere mulige "kunder"... men på den anden side, når man bliver irriteret er det jo også et produkt man husker!

Kommentér på:
Irriterende "The Martian" reklame????

Annonce