{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Vagthund....?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en amerikansk bulldog på 18mdr. Han er blevet meget opmærksom over for piger. I denne weekend har han været hos min tvilling og hendes søn på tre mdr. Er det normalt at min hund ikke lader fremmede mænd komme i nærheden af hende og er meget overbeskyttende. Han stillede sig i mellem når det var nogen han ikke havde set før. Det skal lige siges at jeg ikke selv har nogen børn, og han er ikke sådan med mig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vagthund....??
  • #1   2. okt 2006 Normalt er han den største kylling, men lige med hende og barnet er der ingen der får lov til at komme helt tæt på. Men det er ikke sådan at han knurrer eller virker truende......

• #2   2. okt 2006 Hunde ved at på en eller anden mærkelig måde at små børn skal man passe på. måske små børn har en duft som hunde kan lugte det på.. Aner det ikke. men kender mange hunde som er på vagt når det gælder børn og især hvis der kommer nogen for tæt på som hunden ikke kan li.

• #3   2. okt 2006 ja mine forældre har fortalt, at den riesen jeg voksede op med, også passede meget på mig og min barnevogn så jeg ikke blev stjålet

Kommentér på:
Vagthund....??

Annonce