{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.245 visninger | Oprettet:

Dumme hund... {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg tænkte der er nogen der måske kunne give mig nogle råd smiley
Stella hoppede ud a mit vindue på 1 sal og ned i min have.
Hun haltede ikk, kunne både løbe og hoppede op a en skrant i min underbos have, kunne lege med hendes hund indtil vi kunne få lukket hendes ind.
Hun er heller ikk øm da hun blev mærket igennem og strukket lidt, hun virkede bare chokeret og lidt oppe a køre pga adrenalin.
Holder self stærkt øje med hende og er klar på a tage til vagtdyrlægen i nat hvis hun bliver øm.

Men hvornår kan hun komme til a lege med andre hunde igen? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme hund...
  • #1   14. okt 2015 Jeg ville tage hende til dyrlæge og spørge dem om det

  • #2   14. okt 2015 Det ville jeg så ikke tage til dyrlægen med... Hold øje med hunden de næste par dage.. hvis den på nogen måde går anderledes/halter så ville jeg kontakte dyrlægen.

    Hold hunden i ro i et par dage..


  • #3   14. okt 2015 jeg har lige snakket med dem og hun siger at så længe hun opfører sig normalt, skal jeg bare se tiden a smiley
    Hun ligger og sover lige nu, men holder godt øje med hende smiley


  • #4   14. okt 2015 Hold da op, jeg var godt nok blevet forskrækket hvis min hund smuttede ud fra 1 sal!
    Hun må da have haft landingen under kontrol : D Hehe..



  • #5   14. okt 2015 Det er heller ikk et syn jeg vil anbefale, en hunderøv på vej ud a vinduet smiley
    jeg var så sikker på hun ville ende med et brækket ben, men der er absolut intet på hende.
    hun halter ikk og er egentlig som hun plejer, hun må være født under en heldig stjerne smiley


  • #6   15. okt 2015 Jeg ville nok runde en kiropraktor under alle omstændigheder

  • #7   16. okt 2015 En af mine gamle hunde gik en engang ud af et vindue på første sal og spadserede rundt på taget indtil en nabo så det og ville redde hende ind. Min hund knurrede af naboen og faldt ned smiley
    Jeg hørte et 'bump' udenfor, lukkede havedøren op for at se hvad det var for en lyd og ind kom min hund som vi troede lå og sov i vores seng ovenpå smiley Naboen kom rendende for at se om der var sket noget med hunden - og fortalte at hun var faldet ned fra taget. Heldigvis var hun hel og uskadt. Jeg mærkede hende grundigt igennem og hun ømmede sig ingen steder. Så vi holdt godt øje med hende resten af aftenen. Hun virkede helt normal og ikke somom hun havde slået sig. Dagen efter tog jeg hende til dyrlæge/kiropraktor (samme person smiley ). Der var intet at mærke på hende og ikke noget der var slået skævt eller noget. Hun viste aldrig nogensinde tegn på men af faldet (jeg brugte hende til agility). Så hun må være landet ret heldigt. Krydser fingre for det samme med TS hund smiley


  • #8   16. okt 2015 Min første hund sprang også ud af at vindue på første sal. Det var så faktisk fordi hun var lydig fordi vi var i gang med en eftersøgning og jeg sagde "fremad" jeg mente så fremad og op af trappen der var ved siden af vinduet, men fremad for Jessie var så vinduet. Så hun sprang. Tal om at jeg var ved at dø af skræk.
    Men hun rullede bare lige en omgang på jorden og løb tilbage til mig og gik i gang igen..

    Jeg lavede samme hurtig tjek som du og fik hende så tjekket igennem af en kiropraktor (Tove Due) et par dage efter for at sikre at alt sad hvor det skulle sidde.


  • #10   16. okt 2015 Isabelle det ved jeg ikke.. et almindeligt hus og så et gavlvindue på 1 sal.

  • #11   16. okt 2015 kom i tanke om jeg har dette billede af mig og walle med det vindue Jessie sprang ud af i baggrunden. Det er det med ring om.

    profilbillede
  • #12   16. okt 2015 @9: Det var en forholdsvis lav bebyggelse med en lidt spøjs førstesal, der ligesom kun fyldte halvdelen af tagarealet (derfor var der tag som hunden kunne gå ud på). Jeg vil tro der var ca 3 m ned.

Kommentér på:
Dumme hund...

Annonce