{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.343 visninger | Oprettet:

Ses vi igen Zeus? 1 år er gået... :'( {{forumTopicSubject}}


For et år siden stod vi op og fandt ud af at vores store blide kæmpe Zeus var væk... Han er ikke set siden og der går ikke en dag uden at vores tanker lige drejer forbi ham...

Vi griner af hans skøre sind, hans mangel på forståelse for hvor stor han rent faktisk var, hans kluntede forsøg på at være forsigtig eller hans altid kærlige måde at håndtere os når vi var nede eller følte os uretfærdigt behandlet...

Han faldt ind i folks hjerter og han er utrolig svær at slippe...
Han lavede så mange sjove skøre vilde og til tider ganske voldsomme ting... Han troede bare ikke lige at det var så voldsomt for andre...
Han troede vitterligt at han var en skødehund, så når man sad fx på jorden så hoppede han glad op på skødet af en (eller ned, om man vil)

Kære Zeus vi håber du har det godt hvor du måtte være, og husk vi glemmer dig ikke...
Håber at du er ved Vaps og at du leger videre...!
Og at du er sammen med Nikki så hun også har det godt igen...! (hun var om muligt tætte knyttet til dig end vi var, og hun kunne vitterligt ikke leve uden dig...)

Zeus forsvandt mens vi sov og vi har endnu ikke fået den utrolig nødvendige afklaring der gør at vi kan gemme ham i hjertet med viden om at han har det godt og at han kom godt herfra...

Vi vil gerne kigge ud af vores vinduer (hjemme og i bilen) med glæde og uden et håb om at han står/ligger lige der..! Det kommer nok aldrig til at ske, men vi kan ikke slippe tanken og håbet...

I er alle tre utrolig savnet...! (Vaps, Nikki og Zeus) Vi ses venner, pas nu godt på hinanden...!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ses vi igen Zeus? 1 år er gået... :'(
  • #1   15. okt 2015 Ej hvordan kan han bare være væk ? Hvor må det dog være forfærdeligt smiley

  • #2   15. okt 2015 Pia så flot skrevet Også en kæmpe kram og tanker til dig herinde smiley smiley

  • #3   15. okt 2015 smiley

  • #4   15. okt 2015 Ville have lavet et hjerte, men ja. Det gad den ikke - Kæmpe kram herfra!!

  • #6   15. okt 2015 smiley

  • #9   16. okt 2015 Det må være ganske forfærdeligt ikke at få en afklaring og en afslutning - jeg føler virkelig med jer.

    Min hanhund var væk 12 timer for 2 år siden. Det var skrækkeligt. Han blev passet hos venner, fordi vores tæve var i løb. Han var i deres have sammen med deres tæve og de var under opsyn. De tog tæven ind og tørrede hendes poter, da de få sekunder efter ville tage Humle ind, var han væk. I dagene forinden havde han snust meget op i luften og hylet, så han har kunnet lugte en løbsk tæve. Han forcerede deres hegn på 1,50 m - og væk pist væk.

    De ledte og ledte, vi kom og ledte og ledte. Havde vores tæve med, så han kunne dufte hende - men ingen Humle. Mørket faldt på og vi måtte opgive. De bor med jernbane i baghaven, landevej i forhaven og mose ikke ret langt væk.

    Kl 05.00 næste morgen stod kræet og kradsede på deres dør! Han strøg ind, drak, spiste og snorksov. Møgbeskidt, og meget træt i bagparten ...

    Jeg var sikker på at han var død, og mit største ønske var at vide, hvad der var sket med ham. Så jeg forstår jer i den grad.


  • #11   23. okt 2015 Du vågner ikke, du sover ej.
    Du er med 1000 vinde fløjet din vej.
    I vores hjerter du altid vil være,
    savnet og elsket af dine kære.
    Du sidder på en sky og kigger ned,
    og beskytter os i al evighed.
    du vågner ikke, du sover ej.
    Du har fået vinger, du er fløjet din vej.


  • #13   23. okt 2015 Jeg sad faktisk og tænkte på ham under forelæsning i går, om der nogensinde var kommet en opklaring. Det er jeg virkelig ked af at høre, at der ikke kom smiley

    Det må alligevel være den værste måde at miste en hund på. Aldrig at finde ud af hvad der er sket smiley Jeg håber at I en dag får svaret.


  • #14   23. okt 2015 Vi har aldrig hørt mere, og vi arbejder hårdt på at bearbejde den uvished, så vi på en eller anden måde kan vende det til noget positivt...
    uanset hvad så må vi se det som en udfordring i livet der skal lære os at blive stærkere... det handler bare om at finde ud af fra hvilken vinkel vi skal se det...for at lære af det...

    tusind tak for kommentarerne ... de varmer...


Kommentér på:
Ses vi igen Zeus? 1 år er gået... :'(

Annonce