{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.025 visninger | Oprettet:

Lhasa apso - svær at gøre stueren? {{forumTopicSubject}}

Hej kære HG'er,

Jeg har læst meget om den smukke Lhasa apso, især fordi min fars hund er halv lhasa og halv gravhund. Det er er så her jeg sår tvivl om beskrivelserne af en lhasa på diverse internetsider. Der står nemlig mange steder at den kan være svær at gøre stueren, men min Balder har ALDRIG lavet noget indenfor. Han har en blære af stål og hvis han går i seng tidligt om aftenen, kan kan stå sent op næste morgen, stadig hvor man næsten skal bære ham ud i haven. Derfor vil jeg høre jer der har eller har haft en lhasa, om hvordan I oplever at den er stueren, og om den er svære at gøre stueren end andre hunde. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lhasa apso - svær at gøre stueren?
  • #3   19. okt 2015 Tak for dit svar. Jeg har læst flere steder at de skulle være svære at gøre renlige, og derfor undrede jeg mig, da jeg aldrig har haft problemer med min blanding. smiley Så jeg vil hellere høre de erfarene ad, fremfor altid at stole på internettet.

• #5   19. okt 2015 Ja, det er jeg helt klar over. Nu er det mere for at høre hvordan erfarene Lhasa-ejere har oplevet deres hunde i renligheden. Jeg ved selv at mindre hunde kan være længere tid om det, men som du selv siger, så er det jo ikke en nødvendighed fordi det står på nettet. smiley

• #9   19. okt 2015 Opdragelse er jo altafgørende, og det er klart at hvis den ikke får af vide at den ikke må tisse indenfor, ja, så kan jeg se ulempen i det, men hvis man har styr på sin opdragelse, så ville jeg ikke selv kunne se problemet i det. smiley Men opdragelse er sikkert den afgørende faktor i alle disse beskrivelser, og kan godt følge dig Ida Kristine, at nogle måske ser igennem fingrene med det, fordi de er deres små, uskyldige pus smiley

• #11   19. okt 2015 Hvad skal opdrætter ellers gøre i forhold til renlighed, hvis det ikke skal være aviser?

• #14   19. okt 2015 Det er lidt svært at time tisseture for et helt kuld tænker jeg.

De gør det jo ikke nødvendigvis lige efter de har sovet, spist osv. alle sammen på en gang.

• #17   19. okt 2015 Ja det er jo noget nemmere med et kuld om sommeren hvor de er meget ude smiley

• #20   19. okt 2015 Jeg synes bare når jeg har besøgt hvalpekuld at det har været ret forskelligt hvornår de har besørget smiley

• #22   19. okt 2015 Min lhasa var heller ikke et problem at gøre stueren - og han småstrinter heller ikke rundt omkring, hvor han ikke skal.

• #23   19. okt 2015 Jeg har da altid brugt aviser til mine malteserhvalpe. Det er alt andet lige noget nemmere at gøre så små hvalpe renlige på aviser, når det er vinter. Jeg har dog aldig haft hvalpe, som ikke også er blevet vænnet til at besørge ude. Men hvalpe skal tisse mange gange hver dag, og hvis en lille malteserhvalp skal ud i sne og sjap hver gang, så er den nærmest våd og kold hele dagen, og det er ikke særlig smart. Jeg kan ikke se noget forkert i at bruge aviser fornuftigt:-)

• Tommy R
    Tommy R Tilmeldt:
    mar 2021

Følger: 1 Svar: 1
    #25   4. mar 2021 Har en Lhasa på 1,5år..han er stadig ikke renlig..nogle gode ideer..? og han er kastereret for længst.

Kommentér på:
Lhasa apso - svær at gøre stueren?

Annonce