{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Leeloo
Leeloo
Tilmeldt:
10. sep 2015
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18

Udstilling og publikum? {{forumTopicSubject}}

Det er sikkert et dumt spørgsmål, men jeg har ikke lige kunnet finde svar andre steder, så nu spørger jeg her:

Er udstillinger altid åbne for publikum?

Vi går i hundetanker og vil gerne på udstilling for at se lidt nærmere på forskellige racer og det var nemt at finde udstillingskalendere for både DKK og DRU, men det fremgår ikke om man altid kan komme ind som publikum eller om nogle udstillinger er lukkede.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstilling og publikum?
  • #3   20. okt 2015 og i D.R.U. er de ALTID åbne for publikum.

    profilbillede
  • #5   20. okt 2015 Der er også skuer i de forskelige DKK-kredse. Der er selvfølgelig ikke så mange hunde som på de store udstillinger. Til gengæld har udstillerne ofte mere tid/lyst til en snak smiley

  • #7   20. okt 2015 Jeg har været på en del udstillinger for at snakke med forskellige opdrætter med forskellige race for at jeg kunne pege mig ind på vilken race som vil passe Best til mig og jeg har hun møde søde mennesker tror det har meget at sige hvordan/ og hvornår man møde de her mensker, hvis man stille og rolig spøger en person om hvornår de har beste tid til en snak om racen eller deres opdræt, bliver men mødt med et smil og for at vide hvor det passer beste, nogen udstiller kan god virke meget stresset og avidsene når man kommer, jeg har har klart fået et indtryk at det sker kun når de har skulle ind i ringen om kort tid selv gavet udstillingsfolk kan blive navøs når de skal ind i ringen
    Så hvis man starter med at spøger hvornår passer det dem beste med en sådan snak bliver man mødt med opne arme det er i hværtigfald mig indtryk smiley


  • Leeloo
    Leeloo Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #8   20. okt 2015 Fantastisk, mange tak for svar smiley

Kommentér på:
Udstilling og publikum?

Annonce