Hund nummer to, igen igen {{forumTopicSubject}}
Jeg drømmer rigtig meget om at få hund nummer to når det passer med min JRT's alder og at jeg bor et sted, hvor det er tilladt selvfølgelig.
Jeg regner med at være færdig på universitetet om 2½ år ca. og håber derefter at købe en andelsbolig.
Før min JRT havde jeg en samojedhund, som jeg elskede overalt på jorden. Jeg var desværre nødt til at sælge hende, fordi jeg blev alvorligt syg. Nu er spørgsmålet så om jeg "tør" at få en samojedhund som nummer to hund? Tør jeg prøve igen med denne race? Vil den kunne fungere med en JRT?
Jeg er bange for om det bliver en for stor mundfuld for mig med en samojedhund? Men samtidig, så har jeg lært så utroligt meget om hunde siden den gang (hun var min første hund), og min JRT er perfekt. Jeg er bare lidt bange for, om det er at gå tilbage til en "fuser"?
Har I nogle gode råd?
aug 2007
Følger: 50 Følgere: 84 Hunde: 9 Emner: 528 Svar: 12.727
dec 2014
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 66 Svar: 246
Jeg tror også, at de ville kunne fungere sammen.
Jeg er nervøs, fordi jeg havde det så dårligt da jeg havde samojedhunden. Så selve situationen var ikke optimal, derfor er jeg nok lidt farvet af hvordan hun var og sådan den gang.
aug 2007
dec 2014
Jeg elsker slædehunde, og det har altid været min drøm at have sådan en og selvom jeg elsker min JRT mere end noget andet her i livet, så kunne jeg nu godt tænke mig at prøve med en slædehund igen (og en lidt større hund).
aug 2007
dec 2014
Hund nummer to, igen igen