Bagparti siger knæklyde Bagparti siger knæklyde
Vil lige starte med at sige at vi selvfølgelig allerede har bestilt tid ved dyrlæge.
Har en hund hvis bagparti kommer med knæklyde, som når vi knækker fingre og sådan.
Min skønne hund er kun 1 år 3 mdr, og da hun er af større blanding, (boxer, labrador) så har jeg fulgt alle råd jeg kunne for ikke at overbelaste hendes hofter, og selvfølgelig foder som skulle være godt for dette også, samt ingen trapper.
Når jeg sådan læser om HD så virker det ikke som om det er det, så derfor ville jeg høre om der er andre der har prøvet deres hunde kommer med de knæk lyde i led?
Det er nogle gange om dagen (5-10) og det kan både være når hun rejser sig, men også når hun ændre retning når hun bare går.
Hun virker ikke som om der er smerter af nogen art, eller på anden måde påvirket, eneste der sådan er, er at hun kan virke lidt tung bagtil engang i mellem, men hopper nemt op i seng mm.
Har en mindre hund også, så der har altid været puder liggende så det har været mindre afstand de skulle hoppe når de ville færdes disse steder.
Om en uges tid bliver hun heldigvis gennemtjekket af dyrlæge, men synes det ville være meget rart måske at være forbredt på hvad det kan være, da jeg synes jeg har søgt en del om det, uden held.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.195
Måske lidt manglende ledvæske, sådan har mine knæ det nemlig, og de siger også knæklyde.
Jeg tager så et kombineret glucosamintilskud for det, det samme som vi bruger til vores store hunde, både i den vigtige vækstperiode samt ved senere ledproblemer.
http://www.naturesbest.co.uk/glucosamine-gold-p536/
sep 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20
Og tak for linket
Kan se der er glucosamine i hendes foder, men det behøver jo langt fra at være nok, så det vil bestemt kigge lidt nærmere på også.
Men er glad så længe det er noget der kan gøres noget ved, frygter jo det værste, især fordi hun har været lidt uheldig med sygdom hendes første år
feb 2013
Følger: 8 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 84 Svar: 7.557
sep 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20
Bagparti siger knæklyde