3.509 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Er hunde kildne? Er hunde kildne?

Jeg prøvede at kilde Lucky i dag. Han så ikke ud til at tage sig af det, andet end at han blinkede hurtigere med øjnene end han plejede. Nu ved jeg godt at hunde ikke kan grine ligesom os mennesker, men kan de være kildne? Og hvordan udtrykker de det? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.
  • Tagpap brænding 9.000 kr.
  • Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er hunde kildne?
  • #1   21. nov 2015 Freja er ikke kilden på kroppen. Men tørrer jeg hendes poter kan hun godt spjætte med benet, om jeg vil kalde det kilden jeg ved ikke? Men når man lige rammer ned ved trædepuderne kommer jeg i hvert fald nogle gange til at ramme et eller andet.

• #3   21. nov 2015 Fenris er meget kilden. Hvis han har været barberet (i forbindelse med narkose) spasser han helt ud når noget af hans pels rammer den bare plet.
    Men normalt er der jo pels så man ikke kan kilde ham

• #4   21. nov 2015 alle vores seks stks er kildne mellem trædepuderne...og kattene er kildne flere steder på kroppen...der får man en pote med ALLE sylene ude hvis man "driller" dem.
    Hundene er mere fredelige.

• #5   21. nov 2015 Keiko haaader når jeg rør ham ved trædepuderne.
    så spjætter han eller fjerner poten.
    om det er kilden de er? tja måske.. eller måske det bare følelsen af det de ikke kan lide smiley

Kommentér på:
Er hunde kildne?

Annonce