{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Vi er SÅ forskellige {{forumTopicSubject}}

Der findes rigtig mange måder at have hund på.

Da jeg arbejdede som landmand var der 2 dansk/svensk gårdhunde i staldene. Ejeren af gården vidste faktisk ikke lige hvilken der var han og hvilken der egentligt boede oppe i byen, men det var nu heller ikke så vigtigt for ham.
De her hunde var der som en mis når jeg gav kalvene mælk... de fik nemlig en tår med. Ellers spiste de lidt af køernes kløvergræs og fangede en mus i ny og næ.
Manden på gården havde godt nok noget hundefoder stående, men det var noget de bare fik sådan engang imellem. Sådan en pose på et par kg kunne sagtens holde i flere måneder.
Om aftenen når han gik i seng kunne de komme med ind i bryggerset og sove hvis de var der når han gik ind, en ellers måtte de finde alternative overnatningsmuligheder.
Nogle gange så han dem ikke i flere dage, men så var de bare hos dem oppe i byen... dem som vist nok egentligt ejede den anden hund.

Jeg har hund på en måde som ligner resten af fam. Danmarks måde at holde hund på.
Jeg går mpske en smule mere op i det, men jeg har den inde og sørger for at gå med den hver dag o.s.v
Den får et godt købefoder så jeg er sikker på at den får de ting den har brug for og jeg mener i det hele taget at jeg gør det godt for min hund.....
Meeen hvordan mener i at man skal holde hund? Jeg kan sige uden at blinke at de hunde på gården havde det rigtig godt. De levede et rigtigt hundeliv, sammen bare de to. De havde det fedt og kunne gøre som det passede dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vi er SÅ forskellige
Kommentér på:
Vi er SÅ forskellige

Annonce