2.015 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Hvalp tisser i søvne Hvalp tisser i søvne

Har to gange indenfor de sidste to uger oplevet, at min 15 uger gamle hvalp har tisset i søvne. Han har også tisset én gang imens han legede, han virker meget overrasket og løber hen mod døren. Han er ellers renlig, kan sagtens være alene i op til 5 timer uden at tisse en tår. Nogen der ved, hvad det kan være? Evt. blærebetændelse? Men burde han så ikke være "utæt" lidt oftere? smiley

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Oliering af terasse brædder 250 kr.
  • Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
  • Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
  • Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 650 kr.
  • Reparation af plæneklipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp tisser i søvne
  • #1   18. dec 2015 Hvis ikke han "lækker" oftere, syntes jeg ikke, at du skal bekymre dig.
    Giv ham lidt tid, han er blot en baby endnu smiley

Det er ikke sædvanligt, men dog noget man af og til hører om.
    Hvis det fortsætter over en længere periode, eller tiltager, skal du selvfølgelig kontakte dyrlægen.

• #2   18. dec 2015 Jeg har prøvet to gange med min den yngste, da hun var helt lille, 10-12 uger, at hun tissede i søvne selvom hun var renlig. Kendetegnet ved begge gange var, at hun var rigtig rigtig træt. Derudover små tissede tissede hun flere gange når hun hilste på nogle mennesker og/eller hunde. Men det stoppede også i takt med at hun blev ældre. Selvom hvalpen er renlig, også i en tidlig alder, så er blæren stadig umoden og uheld kan ske i særlige situationer.

Kommentér på:
Hvalp tisser i søvne

Annonce