1.084 visninger
|
Oprettet:
Hundegalleri.dk og salg af ulovlige hvalpe {{forumTopicSubject}}
For et stykke tid siden lavede jeg en tråd om en ulovlig hund, som blev udbudt til avl.
Den tråd blev slettet af Rikke, da hun mente den var "udhængning".
Men hun skrev samtidigt til mig at hun ville tage sig af fremtidige annoncer, som måtte være ulovlige.
Men på trods af at ejeren af den/de ulovlige hunde, selv har lagt dokumentation på Hundegalleri.dk der klart viser at der er tale om annoncer for ulovlig avl, og nu ulovlige hvalpe, så har Hundegalleri.dk stadigt ikke slettet annoncerne
maj 2008
Følgere: 64 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.583
jun 2009
Følger: 230 Følgere: 101 Hunde: 11 Emner: 140 Svar: 2.992
men alle de ulovlige racer, der har netop været en tråd fra en meget ulykkelig ung pige hvis blandingsunghund blev hentet af politiet og aflivet....mine øjne blev våde af læsning af dette, men FOR.....SØREN tænk jer dog om før i køber og køb så MED TAVLE når i vil have "listehunde-udseende" hunde
jan 2012
Følger: 5 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 3.700
Hvis de ikke har en stambog der viser de er af en lovlig race, så skal "tavlen" vise at de er lovlige.
Og I det her, og mange andre tilfælde, beviser "tavlen" faktisk at de er ulovlige-
Så politiet behøver slet ikke hanvise til den "omvendte bevisbyrde", da dokumentet beviser at kræet er ulovligt
jun 2009
Følger: 230 Følgere: 101 Hunde: 11 Emner: 140 Svar: 2.992
De bliver svære at dokumentere når der ikke er tavle på.
Blandinger er jo endnu sværere.
Min race, pomeranian er jo ikke svær at placere....ægte tæppetisser !
jan 2012
Problemet er at "tavlen" dokumenterer at hundene er blandinger af bl.a amerikansk bulldog
jan 2012
jan 2012
Hundegalleri.dk og salg af ulovlige hvalpe