Hvad sketet der? Hvad sketet der?
For historie:
Jeg går hjemme på barsel. Zitara (snart 5 mdr) og jeg er stort set altid sammen, det er også mig der gårtil træning med hende. Min mand holder af hunden...men hun er min hund.
Igår aftes skulle jeg i byen, som ikke sker så tit da jeg stadig ammer. Sen eftermiddag gik jeg ned til naboen sammen med Zitara, så hun kunne måsle rigtig godt med hendes hund. Så bliver Zitara så dejlig træt. Vi tog hjem, jeg gik i bad, hjalp med at få ungerne i seng. Alt i mens Zitara ligger og sover.
Da jeg tager min sko på kommer hun ud i entreen. Jeg siger farvel til min mand og går. Min mand går ned for at putte ungerne. Han kan høre Zitara piver lidt, går ud til hende og så sætter hun sig og tisser lige foran hoveddøren mens hun kigger på min mand?????
Det sker inden for 3 min efter jeg er gået...hun har tisse for under en time side på det tidspunkt.
Var det en demonstration, fordi hun ikke skulle med mig? Eller hvad sketet der?
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 210
mar 2006
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 315
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 374
tvilver på svupser...det sker sjællent disse dage og når det sker er det kun om natten.
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.618
Undgå at lave afskedsscener som hun hurtigt vil forbinde med at nu smutter du fra hende.
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 374
Pauseklovn det gør han skam også når han er hjemme...lufter, foder og leger. Træning af hunden vil jeg selv.
Hvad sketet der?