661 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hurtta Pro erfaringer... HASTER.... Hurtta Pro erfaringer... HASTER....

Hej alle, smiley

Jeg overvejer at købe et Hurtta med ben, da min hund fryser meget i denne tid.
Men hvad er jeres erfaringer og hvad kan i anbefale?
Gerne med et link. smiley
Hvordan er de i størrelsen?
Er de gode hvis man har en aktiv hund, der springer meget og hopper rundt?
Er pasformen god? Kan de holde varmen?
Jeg syntes det kan være lidt uoverskueligt, da der er mange af både den ene og anden model. Men jeg vil have en med ben.

Håber nogen kommer på banen hurtigt, så jeg kan få bestilt et til min lille hund smiley

På forhånd tak.

Hilsen Camilla

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurtta Pro erfaringer... HASTER....
  • #1   4. jan 2016 Jeg har Hurtta, men ikke med ben. Har 3 styks.
    Min erfaring er at størrelsen passer med det de skriver, det sidder godt på mine.
    De er foret og fint varme inde i.
    Du kan se et billede på Laikas profil.

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
    #2   4. jan 2016 Jeg har to med ben til min hund. En i fleecs og i som er al en regn jakke. Jeg bruger dem begge på samme tid, så jakken både er vand og vind tæt. Min hund holder fint varmen i den.
    Jeg vil anbefale at købe i en butik hvor der er mulighed for at prøve først. Men størrelsen passer fint med hvad de skriver. smiley

• #3   4. jan 2016 Jeg synes ofte hurtta dækkener med ben har for korte ben ift at de skal beskytte benene. Men jeg ved, der er mange med dværgschnauzere, der bruger dem, når det sner, så måske er det bare min hunds størrelse, der er skæv ift. hendes ben.

Hurtta som mærke synes jeg er rigtig godt, vi har flere af deres almindelige dækkener og er glade for pasform og sådan.

• #4   4. jan 2016 Jeg har en fleece dragt med ben i og den sidder super godt på min vilde Boston terrier har også den kun med ben i forbene og den sidder også super godt smiley men er 32 i ryggen men bruger 35-36

• #5   4. jan 2016 Jeg aner intet om dækkener.

Men når jeg kan overtale folk til at jeg tager Saga med ind i Matas, tøjbutikker osv så kan du vel også tage din hund med i hundeudstyrsbutik? Hunden skal jo prøve tøj.

Kommentér på:
Hurtta Pro erfaringer... HASTER....

Annonce