{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder i lufttæt beholder?
  • #1   10. jan 2016 Ja sagtens, hvad får dig til at tvivle ?

• #3   10. jan 2016 Helt fint smiley vi har en spand stående i køkkenet som jeg gerne vil erstatte med en som er pænere. Kiggede på nogen i går, men er bange for at de ikke er 100 % lufttætte og så ville jeg høre om det har en betydning smiley

• #4   10. jan 2016 Det er en god ide af hensyn til at hindre for megen fordampning og harskning af de gode olier i foderet.
    Men det vigtigste er egentligt at undlade at hælde foderet fra sækken og over i beholderen, sæt i stedet fodersækken direkte ned i beholderen. Omhældning ilter foderet og sætter fut i harskningen...

Så en fodersæk ned i spanden og sørg så for at lukke sækken godt til, når du har taget, så kan den egentlig stå i næsten hvad som helst.

• #5   10. jan 2016 Og så handler det selvfølgelig også om hvor længe der går fra du tager hul på en sæk, til du har tømt den. Jo længere tid, jo større krav til opbevaring smiley

Her går der 2x15kg om måneden, så jeg tror ikke der er noget der harsker her smiley

• #7   10. jan 2016 Yep - 2 dobere og en powder puff spiser herhjemme ca 1kg foder om dagen *G*

Jeg fodrer med øjnene - og ikke så meget efter hvad der står de skal have smiley
    Da vi fik de 2 var den ene noget for tyk, og den anden noget for tynd - nu er de begge perfekte smiley

De kører dog i et mega højt gear begge to, så de forbrænder jo så oss tilsvarende en del - oss hende på 10 år smiley

• #9   10. jan 2016 Puff'en spiser ca 200g om dagen, doberne 400g hver - sådan, plus/minus smiley

Kommentér på:
Foder i lufttæt beholder?

Annonce