2.901 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hvilken vægt som voksen ? :) Nahla er nu 4 mdr. gammel. Hvilken vægt som voksen ? :) Nahla er nu 4 mdr. gammel.

Hejsa HG smiley

Min lille Nahla er lige præcis i dag, 4 måneder gammel, som tiden den går smiley
Hun er blevet renlig og har lært; sit, dæk, stå, bliv, slalom mellem ben, gi' pote, indkald, touch(hendes snude skal berøre min hånd). Nogle kan hun selvfølge bedre end andre endnu, men hun er meget lærenem må jeg indrømme, og det er sørme dejligt smiley

Hun vejer nu 2,7 kg og jeg kunne egentlig godt tænke mig, bare for sjov, at høre hvor meget i tror hun vil komme til at veje som voksen?

Hendes mor vejer 4,3 kg
Hendes far vejer 5 kg

Hun er renracet pudel

Lige et billede fra julen, af min lille pige smiley

Det er bare for sjov, så kom endelig med et bud smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken vægt som voksen ? :) Nahla er nu 4 mdr. gammel.
  • #2   10. jan 2016 Jeg vil også skyde på ca. 5 kg.
    Hun har ca. samme vægt som min mynte havde i den alder. Så alt efter om din vaps er kompakt bygget eller er let og har lette knogler 5 kg +/-

• #4   10. jan 2016 Nej hvor er hun altså lækker smiley

• #5   10. jan 2016 Hvor er hun sød, fatter egentligt ikke hvorfor man ikke ser flere pudler, det er sådan en kvik, lærenem og dejlig hund.

• #6   10. jan 2016 Som tommelfingerregel vejer en hvalp halvdelen af sin voksen vægt, når de er 16 uger.

En hund af meget lille race har kortere vækstperiode, så de vejer lidt mere end 50%.
    En hund af stor race vejer lidt mindre end 50 % som 16 ugers, fordi de har en længere vækstperiode.
    (Jeg ved så ikke hvor meget denne tommelfingerregel er værd, men det er den jeg selv gætter efter

• #8   11. jan 2016 Mange tak for jeres kommentarer smiley

Jeg håber selv at hun kommer op på 5 kg men jeg tvivler dog på det. Mit bud må være 4,5kg, men håber dog stadig på de 5kg. smiley

Tak for jeres bud smiley

I må have jer en skøn dag smiley

Kommentér på:
Hvilken vægt som voksen ? :) Nahla er nu 4 mdr. gammel.

Annonce