2.575 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Hundefrisør på fuldtid? Hundefrisør på fuldtid?
Hejsa.
Har på den seneste overvejet at tage hundefrisøruddannelsen. Er det sådan at man som hundefrisør har kunder nok og tjener nok til at arbejde som hundefrisør på fuldtid?
På forhånd tak!
0 synes godt om
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1327 Hunde: 1 Emner: 203 Svar: 13.645
Men man skal sikkert forvente at det er ekstremt hårdt at komme op på at kunne leve af det
Man kan jo altid starte med at have det på deltid indtil ens kundebase er stor nok
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 500
Hun har kunder hverdag.
Men hvis man kan finde et sted med billig leje og område uden frisør, så kan det nok lade sig gøre
Evt. slå dig sammen med en dyrebutik
jul 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 39
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 36 Emner: 192 Svar: 10.579
Om du kan leve af det kommer jo nok an på, hvor dygtig du er.
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.665
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.370
feb 2013
Følger: 8 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 7.584
Er man dygtig til fx at trimme så kan man sagtens få kunder og folk der sender trimmehunde på salon ved godt at det er hårdt arbejde og bestemt ikke noget man får billigt
Man skal være fremme i skoene for at få en fast kundekreds og man skal lige huske at man også skal lave det kedelige som fx regnskab
Jeg kan som Louise trimme og får temmelig mange henvendelser fra folk der gerne vil have deres hund trimmet. Jeg er dog nødt til at sende folk videre da jeg simpelthen ikke har tid til at trimme andet end mine egne da jeg har fuldtidsarbejde og træner temmelig meget med mine hunde (ja, lige pt altså kun en).
Hundefrisør på fuldtid?