Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • VVS hjælp 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundefrisør på fuldtid?
  • #1   14. jan 2016 Jeg tror det kommer an på hvor i landet man bor.. Jeg kan forestille mig at der ville være et større behov for det i de større byer..

Men man skal sikkert forvente at det er ekstremt hårdt at komme op på at kunne leve af det smiley

Man kan jo altid starte med at have det på deltid indtil ens kundebase er stor nok

• #4   14. jan 2016 Har en tilknyttet min butik. Hvad hun fortæller så er det hårdt, men muligt smiley
    Hun har kunder hverdag.
    Men hvis man kan finde et sted med billig leje og område uden frisør, så kan det nok lade sig gøre smiley
    Evt. slå dig sammen med en dyrebutik smiley Det er godt for begge parter smiley

• #5   14. jan 2016 Tusind tak for de gode svar!

• #6   14. jan 2016 Ja, min nabo lever af det.
    Om du kan leve af det kommer jo nok an på, hvor dygtig du er. smiley

• #7   14. jan 2016 Hvis du er dygtig og starter det rigtige sted, fx omkring Haderslev, hvor der virkelig er mangel på hundefrisører, så kan du sagtens leve af det;)

• #9   15. jan 2016 Det vil jeg bestemt mene at man kan. Jeg har haft det som bierhverv og måtte sende mange videre, da jeg skulle kunne passe et fuldtidsarbejde ved siden af. Jeg trimmer primært og det er der ikke så mange der gør hernede på sydhavsøerne, så folk sætter pris på en pels der bliver behandlet korekt og ikke bare klippet fordi det er nemmere.....

• #10   15. jan 2016 Jeg kender da et par stykker der lever af det. De har ikke nogen meget høj indtægt, men nok til at de kan klare sig. Dem jeg kender har egen salon, der ikke er forb. med fx dyrlæge eller dyrebutik.
    Er man dygtig til fx at trimme så kan man sagtens få kunder og folk der sender trimmehunde på salon ved godt at det er hårdt arbejde og bestemt ikke noget man får billigt smiley
    Man skal være fremme i skoene for at få en fast kundekreds og man skal lige huske at man også skal lave det kedelige som fx regnskab smiley
    Jeg kan som Louise trimme og får temmelig mange henvendelser fra folk der gerne vil have deres hund trimmet. Jeg er dog nødt til at sende folk videre da jeg simpelthen ikke har tid til at trimme andet end mine egne da jeg har fuldtidsarbejde og træner temmelig meget med mine hunde (ja, lige pt altså kun en).

Kommentér på:
Hundefrisør på fuldtid?

Annonce