866 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Vådfoder i små poser/dåser Vådfoder i små poser/dåser

Hundene får jo vådfoder/råt om aftenen, og indtil nu har vi brugt lukulus hvilket jeg også er glad for, men da de jo ikke skal have særlig meget og de nogle gange jo får råt når muligt, er 200g dåserne altså bare for store, for det sker desværre jævnligt vi ikke når at få det brugt. smiley
Jeg gider ikke bøvle med at fryse og tø op, for det er jeg ærligt en klovn til at huske.

Jeg ved at der findes Mindre portioner til katte, men jeg vil jo gerne have noget ordentligt og ikke det der fyldt med korn fra super markedet, selvom hundene er ret vilde med kitekat smiley
Men det er kun brugt til når vi skal have mad med til dem, men politikerne er meget bedre.

Så er der nogen der kan hjælpe med et godt vådfoder mærke der laver dåser/poser på maks 100g, er ligeglad med om det er til hund eller kat, prisen er heller ikke den vigtigste, men selvfølgelig gerne til en ok pris smiley
Jeg plejer at handle på zooplus, så ville bestemt heller ikke gøre noget at det kan fåes der.

Ved aplauws (staves?) Laver i små dåser, men det har Lucky bestemt sig for at dem gider han ikke æde smiley
Men gerne en med flere varianter, dog helst ikke for meget fisk, for Lucky er lidt kræsen med fisk i maden smiley rosa kan dog godt lide fisk, så det gør ikke noget hvis der er fiske varianter.

På forhånd tak smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vådfoder i små poser/dåser
  • #2   19. jan 2016 Solvej, Jeg kan ikke forstå du ikkie vil/kan bruge lidt fryseplads til ½ dåse. Hvis du f.eks. køber dåser, er det jo først, når de er åbnnet, at de skal på køl eller i fryseren.
    Jeg har dem her stående, fordi jeg altid får 6-12 dåser, når jeg køber foder (zooplus.de) (bruger dem som fyld i marvben/kong)

profilbillede
  • #3   19. jan 2016 Du behøber jo heller ikke tø op! De kan da sagtens vænne sig til at få noget af det direkte fra fryseren. Jeg tør aldrig op, hverken råt eller andet...

• #4   19. jan 2016 Og forresten, så kan sådan en portion dåsemad sagtens holde sig 4-6 dage i køleskab - især hvis den kommer i en plastikbeholder, så metallet ikke får lov at ilte (ligesom makrel i tomat smiley ), så jeg kan virkelig ikke se problemet smiley

• #6   19. jan 2016 Rinti fåes i foliebakke,150g og i dåse, 400 og 185g<- hedder rinti natures best.
    Der er flerstks pris hos Petworld.

Har ikke prøvet foliebakken,men dåserne er gode, man kan se hvad der er i, bla ku jeg se en pastaskrue, natures best med lam. Ziwipeak er også god, samt kornfrit med kød. Staldkattene sagde mums til dem begge! ja, det var dem til hunde de fik... Det tager jeg ikke så nøje.

• #7   19. jan 2016 Har samme problem med de store dåser.
    Jeg vil helt klart anbefale Moments, de har dem fx i maxizoo, der er 125 g i, og de er virkelig lækre.
    Mine spiser heller ikke noget med fisk normalt, men dem elsker de uanset variant smiley

• #8   19. jan 2016 jeg har brugt rinti før, det synes jeg er klamt. det lugter, og ser ulækker ud.
    Helt sikkert moments fra maxi zoo, sindsyg lækre.

• #9   19. jan 2016 Rinti - jeg fik købt en omgang med hele (harer, tror jeg)-hjerter, det var et hit her smiley

• #10   19. jan 2016 Rc har lavet en vådfoder i breve til chihuahua. Så hvis man lyster at betale overpris for 6 breve med vand og korn, så er der en glimrende mulighed nu...

• #11   19. jan 2016 Ok lidt OT (håber det er ok)...må hunde godt få kattevådfoder?

http://www.hollywooddogs.dk/hundefoder/petit-til-sma-hunde/kategori/petit-til-sma-hunde.html
    Scroll ned så kommer du til vådfoderet -her er kun 80g i smiley kvaliteten må du lige selv vurdere smiley

• #13   19. jan 2016 Fedt! Så vil jeg med glæde fylde de dyre kvali-dåser i kræet som min venindes katte rynker næse af smiley smiley det er da gode nyheder.. smiley

• #14   19. jan 2016 Vi havde fars hund på ferie, og sammenlignede hundens foder med kattens. Umiddelbart nogenlunde samme indhold, dog mere kød i kattens mad. Der sker ikke noget ved at give hunde kattemad, men katte har bedst af at få kattemad fordi der ofte er taurin tilsat, som katte ikke selv kan danne. Hvis jeg husker nogenlunde rigtigt.

• #15   19. jan 2016 #10 og sukker smiley

• #16   19. jan 2016 Salla nu ber hun jo netop om noget ordenligt og uden korn -så er RC lidt overflødigt at nævne er det ik? smiley

• #17   19. jan 2016 Jo, mente det også ironisk smiley

• #18   19. jan 2016 Nåja, hvis de må til katte, er miamor godt, uden sukker og i små dåser, under 100g og der er mange forskellige

• #19   19. jan 2016 Tak for alle svar, vil lige kigge nærmere på det hele. smiley

Miemiv, undskyld men jeg er altså lidt ligeglad med hvad du mener om at jeg ikke bruger min fryser til vådfoder. Jeg er ikke god til at få det op, så når jeg nu ved at der findes gode mærker der laver små, jeg bare lige skal finde hvilke, er der da ingen grund til at købe større dåser. Derudover er der altså råt til hundene i fryseren, men er det ikke tøet op gider Lucky ikke æde det. Lucky er lidt sær, men det er der da heldigvis plads til herhjemme. smiley
    Herhjemme holder måden altså ikke i mere end 3 dage og vil uanset ikke fodre dem med noget ældre.

Igen tak for budene, får lige kigget på dem, det ser i hvert fald ud til at der er nogle gode imellem.

• #20   19. jan 2016 Salla, Rosa fik rc paté til hvalpe eller hvad det hed, da jeg fik hende for opdrætter. Normalt er Lucky ret mad glad (bortset lige fra fisk) men det mad rørte han ikke med en ildtang. Det gjorde det så dejligt nemt at give til Rosa, for Lucky prøvede ikke at stjæle det.

Men begge gange, har jeg ikke kunnet lave en blid overgang i tørfoder, for i det sekund de fik noget andet end rc i skålen, blev rc sorterer fra og de nægtede at spise det.

• #21   19. jan 2016 P.S. fik vidst skrevet til dig miemiv, i noget der kunne lyde som en hård tone, det var ikke meningen smiley

• #22   19. jan 2016 Jeg tror jeg vil prøve at bestille Rinti og se, de har i hvert fald en fin størrelse, og ser jo ud til at være gode i forhold til kød.
    Og så holder jeg lige øje med tilbud på Moments, kunne dog være lidt bange for at Lucky ikke vil æde dem, fordi de måske kunne minde lidt om applaws, Men nu ser vi.

tak for hjælpen allesammen.

• #23   19. jan 2016 Jeg synes overhovedet ikke det minder om applaws smiley
    Jeg har aldrig prøvet noget, det minder om smiley
    Man kan virkelig se, hvad der er i uden at have læst det først smiley
    Det eneste mine æder hver gang, og den ene er seriøst kræsen

• #24   19. jan 2016 Applaws kan man da også se hvad der er i ? i hvert fald dem jeg har prøvet. smiley
    Men jeg vil helt sikkert lige holde øje med tilbud, om ikke andet kunne de da få det engang imellem, når det skal være "ekstra lækkert"

Vi stopper heller ikke helt med Lukullus, men nu har Lucky fået det de sidste 2 år, så vi kunne godt bruge lidt at skifte ud med, da han er ved at køre en smule træt i nogle af smagene kan jeg mærke.

Kommentér på:
Vådfoder i små poser/dåser

Annonce