636 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hundeejer på ny :) Hundeejer på ny :)

Ja som teksten siger - min hun er 1½ år og en han hund - så røg ind i en masse konfrontensior med ham og kunne ikke styre ham - så sendte ham på ferie hos en veninde i en måned og nu er han tilbage smiley Kan ikke siges hvor lykkelig jeg er - føler mig som helt ny hundeejer og klar til og starte på en frisk smiley

Ville lige dele min begestring .D

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeejer på ny :)
  • #1   14. okt 2006 Det kan være godt med en pause for sådan en bandit.

Var han i "træningslejr" eller bare ude og blive passet ?

• #2   14. okt 2006 Pekingeser : Man kan jo ikke planlægge alt flere år ud i fremtiden.........

• #3   14. okt 2006 Pekingser smiley Kunne sagtens passe ham - men sendte ham på ferie men jeg var stadig hjemme - men det var bare for tror vi trængte til en pause, også havde min veninde ham smiley Kunne sagtens selv have ham men tror det var det bedste for os smiley

Alex N : Han var bare ved en veninde smiley

• #4   14. okt 2006 Nå okay
    Hvilken race er han ?

• #5   14. okt 2006 Alex : En lille blanding smiley 4 kg smiley Meget hidsig smiley

Jen : Sådan har jeg det også hellere i pleje for lige at få en slapper begge to frem for at sætte den til salg og det gør jeg ikke for har selv valgt og få hunden, så den er her til den dør smiley

Iben : Nååå hvor hyggeligt smiley Jeg ville til hver en tid også hjælpe folk hvis de sagde de havde brug for en pause så havde jeg med glæde taget deres hund lidt smiley Synes det er fedt gjort af jer smiley

• #6   14. okt 2006 Uhhh sorry men er så lykkelig smiley

• #7   14. okt 2006 prøvede præcis det samme med Vodka

en uge væk fra mig, og jeg følte mig som født på ny

klar til at klare alle de problemer vi havde og mod på at gøre noget ved dem

og jeg SAVNEDE ham i hele den uge, men den var tiltrængt

Kommentér på:
Hundeejer på ny :)

Annonce