967 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

M. I
M. I
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.998

Paws Hundesko Paws Hundesko

Så gik den ikke længere. Lias Walker hundesko er slidt helt igennem efter flere års trofast tjeneste. Nu har jeg hørt så meget godt om Paws, så tænkte at vi måske skulle prøve dem, men kan så se at de er engangshundesko og så løber det jo hurtigt op.

Er der nogen som har erfaring med hvor længe sådan nogle sko holder? Underlaget vil hovedsageligt være sne og asfalt.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Paws Hundesko
  • #1   23. jan 2016 Jeg har et par til min hanhund, de er købt for knap 5år siden og de holder endnu. Det er pawz

• #3   23. jan 2016 Det kommer an på race.. altså vægt og hvor "voldsomt" den bevæger sig.

Jeg brugte dem kun, når min var i snor og på asfalt med salt.... når vi kom til marker og løbe løs, så pillede jeg dem af. Jeg mener, at jeg brugte to pakker på en vinter, men oftest havde han kun på på forpoter smiley

• #4   23. jan 2016 Hvis hundens negle er klippet, så synes jeg de holder rigtigt godt.

• #5   23. jan 2016 Lia er en groenendael, så det kan sagtens blive vildt og voldsomt i gårdspladsen inden vi kommer afsted, selvom hun ikke har sko på når vi er på marken. Vi går vel i snit en 2,5- 5 km. på asfalt/sne stort set hver dag.

• #7   23. jan 2016 BATDOG: Det er det jeg er bekymret for - og det der med at man skal gå og holde øje med om skoen nu er slidt igennem.

• #8   23. jan 2016 Jeg har selv lige siddet og søgt sko idag.

Måske kan sådan nogen som dem her bruges? Så vidt jeg har forstået bliver de brugt til slædehundene i løb

http://www.snowpawstore.com/active-dog-gear/dog-boots/cordura-dog-boots.html

• #9   23. jan 2016 Ja, det må da kunne holde. smiley Der var du smartere end mig, man burde jo netop have søgt på sko til slædehunde, Iditarod og lign.

Har lige købt nogle billige sko på zooplus 165 kr. inkl. forsendelse for 4 stk., så må de holde eller lade være. smiley

• #10   23. jan 2016 Tror Malene har erfaring med dem. Har du ikke Malene?

• #11   24. jan 2016 Jeg har Paws og der er 12 paws i en pakke dvs. 3 sæt. og min største hund (rottweiler) er stadig på 1. sæt og han har brugt den samme i nu 6 år og de er helt fine. Han løber, leger osv og de er hel fine, så jeg burger dem ikke som engangs brug. Jeg vil råde dig til at købe dem, det kan godt betale sig:D det hjælper hvis man klipper sin hunds negle så det ikke kan lave huller hvis de bliver slidte eller ikke gå i en bunke salt på vejene osv .. jeg skyller dem efter hver tur og lader dem tørre til næste tur... og ja det fungere for fint for alle mine hunde smiley er sååå glade for dem

• #12   24. jan 2016 Ok 6 år til en Rotte..... Det lyder da helt vildt.

• #13   24. jan 2016 Ja, hold da op 6 år er lang tid for et par engangssko. Det lyder til det kommer meget an på den enkelte hund og underlaget.

• #14   24. jan 2016 Jeg synes ikke at de er noget at råbe hurra for. Der går huller i dem, under trædepuderne meget hurtigt, hvis der ligger den mindste smule grus,sand, jord mm smiley

• #15   25. jan 2016 Jeg brugte 8 styk på en vinter, hun gik også med dem, hvis neglen gik igennem og hun havde dem på mellem 2-5 gange dagligt.. Men hun slæbte ikke på fødderne. Kender en hvis hunden slæbte på fødderne, der holde de ikke særlig længe

• #16   25. jan 2016 Tror det var meget godt at jeg ikke købte dem. Vi har grus både i gårdspladsen (hvor hun ofte får et flip før og efter gåtur), og skal gå ca. 150-200 meter på grusvej før vi kommer op til en vej der er asfalteret. Herudover kan hun sagtens finde på at slæbe på fødderne når hun har sko på og der skal som regel markeres ved at skrabe med alle fire poter når hun har tisset en markeringstår.

• #17   25. jan 2016 Jeg købte en pakke til Saphira for tre år siden (hun er en cavalier). Vi bruger stadig fra den pakke smiley tror hun har ødelagt to gennem tiden. Har i hvert fald flere liggende i pakken endnu.
    Vi går med dem hver dag lige så snart der er blevet saltet.

• #18   26. jan 2016 Ved mig - 2 hunde med sko på - holder en pakke med 12 sko 1-2 sæsoner. så for mig har det ikke været specielt dyrt i drift...

Kommentér på:
Paws Hundesko

Annonce