hej :D {{forumTopicSubject}}
hej HG ..
tænkte lige på at oprette en tråd med, ja hvor glade i er for jeres hunde
heh jeg starter..
siden jeg fik Otto, har min hverdag ændret sig utrolig meget, der er en glad lille skid der vækker en om morgen, han render rundt i hælene på enten mig eller min mig
når jeg er ked af det, klumper han rundt eller sidder ved min side og prøver at gre mig glad, når jeg er glad er han helt frisk og ved ude mærket godt at nu skal der leges og kæles.
samtidig med at når vi går tur, så er linen meget farlig og skal bides i, og helst samtidig med at Otto hopper som en tyr, og farer rundt og pruster og snøfter(han er lidt forkølet) *G* og om aftenen når jeg børster tænder, er han meget pludselig oppe i min seng(han må ikk være i møblerne) og når jeg så kommer ind på værelset så gør han sig jo så lille at man ikk kan se ham
heh så ved han godt spillet er ude og han går ned på sine mange tæpper, og sover
han er bar en enorm dejlig hund at være i nærheden af, aldrig sur og tvær, han brokker sig heller aldrig
men hold kæft, det at få er jo nærmest(for mit vedkomne) det samme som en euforiserende virkning
man er jo næsten aldrig sur/tvær mere, for Otto han står aldrig stille. det er enormt rart.
puha det var en lang "historie" heh har i andre haft det på samme måde?
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.576
Jeg er mega - kæmpe glad for min hund, og har virkelig tabt mit hjerte til racen som desværre ikke er særlig udbredt her i Danmark. Jeg synes det er en helt uovertruffen fantastisk race og har virkelig fundet mig en loyal og trofast livsledsager, som er med mig alle steder hvor det er muligt. Hun trøster mig når jeg er ked og fjoller med mig når jeg er glad - hvilket jeg er det meste af tiden!
Vi bruger megen tid til at gå lange ture i naturen og forsøger at være sammen med så mange andre hunde som det er muligt ( man kan godt blive lidt småtosset af at bo langt ude på landet uden naboer...)
Desuden elsker vi at ligge og flyde / dase i sofaen imens der skal kløs på mavsen... altså hundens.
Det er min store drøm at avle denne race engang i fremtiden - pga HD er det ikke muligt endnu men denne hund, men så bliver hun istedet vist frem ved udstillinger / skuer så flere forhåbentlig vil få øjenen op for denne fantastiske hund / race.
Min hund betyder alt for mig! Og skulle man være nysgerrig kan min hund og hendes aner ses i vores fotoalbum... skriv gerne jeres mening om denne race.
/ Trine
hej :D