Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mellem schnauzer
  • #1   26. jan 2016 IMO: Ingen hunde er tjent med en "dag eller 2 " uden gåture..

• Kristine O
    Kristine O Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 77
    #3   26. jan 2016 hvad koster en trimning og kan man evt selv lære det

• #4   26. jan 2016 Kristine: Læser du overhovedet hvad folk skriver??

vil tro det ligger i omegnen af 600-700 kr.

• Kristine O
    Kristine O Tilmeldt:
    jul 2015

#6   26. jan 2016 jeg læser hvad folk skriver, at den har stort aktivitets niveau.
    Nogen står den som aktiv, og andre steder som selskabs hund.
    derfor mit spørgsmål

• #9   26. jan 2016 Betegnelsen "selskabshund" har ikke noget med aktivitetsnivieauet at gøre smiley

• #14   26. jan 2016 Hvis man ikke kan finde tid i sin hverdag til lufteture, har jeg svært ved at se, hvor tiden (og lysten?) til at stå og soignere i timer ad gangen.

Man kan sagtens lære at trimme selv, men det er ikke nemt, kræver tid og tålmodighed. Og afhængig af hvilken pels du ender med, så kan det nemt blive en nødvendighed flere gange om ugen.

Men skønne aktive, sjove hunde smiley

• #15   27. jan 2016 Jeg var meget tæt på at anskaffe mig en mellemschnauzer dengang i 1996, hvor jeg ville have noget andet end min barn- og ungdoms Ruhårede Foxterriers. Jeg havde faktisk valgt en hvalp. Jeg sprang fra da jeg opdagede at opdrætteren ikke helt havde fortalt sandheden omgik et par småting med hvalpenes sundhed. Det gav mig en meget dårlig mavefornemmelse med hendes opdræt og jeg sagde nej, tak til min hvalp.
    Nå, men hvorom alting er så var valget for mig faldet på racen fordi jeg skulle bruge en aktiv mellemstørrelsehund til agility og lydighed på konkurrenceniveau smiley Jeg fik så en Irsk Terrier istedet og det var held i uheld for det viste sig at være kærlighed ved første blik smiley En Irsk Terrier er lidt mere hidsig og 'roterende' end mellenschnauzeren, men den helt store forskel er der ikke. Jeg har siden været så heldig at komme til at kende et par Schnauzere rigtig godt og nej, det er ikke en inaktiv sofahund, der kan klare sig uden aktivering i flere dage. De skal lave noget og er fx rigtig gode til spor.
    Jeg har trimmet selv siden jeg var 15-16 år gammel. Man kan sagtens lære det selv og hverdagstrim er ikke den store raketvidenskab. Men man skal regne med at afsætte 3-6 timer 3-4 gange årligt (afhængigt af den enkelte pels). Og man skal afsætte temmelig meget tid mens hunden er hvalp til at gøre den fortrolig med at trimningen ikke er ubehagelig og noget den kan være tryg ved. Til gengæld har man så en hund, der aldrig fælder med en superpraktisk pels hvor skidt lynhurtigt drysser af igen smiley Trimmekurser udbydes rimelig ofte af de specialklubber der har trimmeracer. Vælger man salonløsningen så -hedder priserne nu min. 7-800 kr for den størrelse hund (jeg har set priser på op mod 1000 kr her for nylig).

• #16   27. jan 2016 I Kbh har jeg ikke set mindre 1000kr for schnauzere.. Også dværge..!

• #17   28. jan 2016 Hvor er folk dog hellige nogen gange. Lang de fleste racer kan leve med enkelt sjælden dag de ikke nødvendigvis, skal ud at gå tur i tre timer, trænes i fire timer og kæles for i 12 timer, som nogen mener er mindste målet for aktivitet du skal byde din hund.

Det handler meget mere om at men i dagligdagen stimulerer din hund og har en forståelse af behov. Der sker næppe noget med ret mange racer, hvis det en enkelt dag glipper med en lang gå tur aktivering osv.

Omkring MS er det er fed aktiv glad hund, der har fuld fart på og nyder livet. Ikke altid de bedste til hunde i samme køn, men alt i alt en lækker aktiv race

• #18   28. jan 2016 Hvis udgangspunktet når man overvejer køb af hund er, at man ikke har tænkt sig at gå med den hver dag, synes jeg, man skal vente med erhvervelsen, til man har tid/lyst.

• Kristine O
    Kristine O Tilmeldt:
    jul 2015

#19   28. jan 2016 Det handler ikke om jeg ikke vil gå med hunden.
    Men tænker at jeg bor alene, og man kunne gå hen og blive syg og ikke være i stand til at gå med den en dag eller 2.
    Derfor jeg spørger om racen kan tåle det, eller vil man ende med en hund der kravler på væggene.

• Kristine O
    Kristine O Tilmeldt:
    jul 2015

#21   31. jan 2016 men imponerende at folk herinde kan konkludere at man aldrig skal have hund, når de intet aner om hvem man er eller hvad man kan.
    Tankelæsning, det kan man tjene penge på

• #22   31. jan 2016 Og næsvished får man ikke meget feedback på... smiley

Kommentér på:
mellem schnauzer

Annonce