Hund pudselig bang for kanin Hund pudselig bang for kanin
Da Molly er blevet bange for min kanin søger jeg lidt råd..
Molly hAr været vant til Frida(kanin) siden hun var hvalp, de har altid kommet godt ud med hinanden.
Molly kom jo så i løbetid og på det tidpunkt var min kanin ikke så meget inde.
Jeg begyndt at tage Frida ind og havde hende i gang med hegn imellem, men Molly er blevet bange for Frida når jeg ta'r hende ind ligger Molly sig i sit bur og ryster
Men når vi er i haven løber hun hen til buret og lovre og ser glad Ud ..
Er der andre der har hunde der er bange for kanin, jeg vil jo gerne ha Frida i hænder, men blir så trist Molly ryster
*undsyld det blev lidt langt*
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 30.011
nov 2015
Følger: 28 Følgere: 338 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 569
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1327 Hunde: 1 Emner: 203 Svar: 13.470
nov 2015
Følger: 28 Følgere: 338 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 569
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 16 Svar: 292
Min kat gik i katteindhegnet have og da han blev voksen - ca. 2 år - blev han meget aggresiv overfor fremmede katte, som passerede på ydersiden af hegnet. Han blev totalt rasende og fik nærmest black-out af raseri og kunne skrige i vilden sky, når han så en anden kat. En aften flipper katten skråt ud og min hund løber hen og vil se, hvad der sker, hvilket medfører at katten sætter kloen lige i snuden på hende - hun skriger og flygter og katten ved ikke engang hvad han har gjort, for han er helt fra den af raseri.
Min hund tilgav ham aldrig og undgik ham fra dem dag - katten forstod ikke afvisningerne og var ofte mega frustreret over at hans bedste ven ikke ville ham længere. Meget sørgeligt og ligegyldigt hvad jeg gjorde, blev det aldrig godt igen. Hunden var ikke bange for ham - kun i starten - men ignorerede hans eksistens fuldstændig. Så jeg fik en kat mere og så blev de to katte gode venner, så han havde en anden at lege med.
Måske bliver det godt med din kanin og hunden igen - måske ikke. Hunde husker rigtig godt, så du må se tiden an.
Hund pudselig bang for kanin