Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jord gravning +Bortkørsel 5.700 kr.
  • Havemand til græsslåning og hækklipning 3.000 kr.
  • Omlægge udendørsfliser 5.000 kr.
  • Handyman to put up curtains by doing the holes in the main wall. Plus to hang up one painting. 850 kr.
  • Metro 30L skal udskiftes 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  elsang dyrepension
  • #2   24. feb 2016 Har aldrig hørt om det.

• #4   24. feb 2016 jeg har også skrevet til dem for at besøge dem.
    jeg har bare haft dårlig oplevelser med en pension, jeg ønsker ikke at udsætte min hund for det igen.

• #6   24. feb 2016 jeg har bare ikke særlig mange muligheder der hvor jeg bor.
    hele min familie er fra Vestjylland, og dem jeg normal for til at passe ham har næsten lige fået baby, så det vil jeg ikke rigtig byde dem.
    i denne situation, er det sådan set kun nødvendig at jeg finder en der kan passe ham 3-4 timer.
    min kæreste og jeg vil gerne til Fredericia på noget messe, men er hjemme samme dag. han kan godt være alene 7-8 timer, og så hvis der kom en og gik en tur med ham, eller luftede ham i haven og legede med ham et par timer, så var det fint.
    men jeg vil rigtig gerne finde en fast pension som kan komme til at kende ham. For som sagt så er der ikke så mange i området som jeg sådan kender og kan passe ham.

Kommentér på:
elsang dyrepension

Annonce