{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Manglende fæld {{forumTopicSubject}}

Hej alle søde hundeejere smiley

Min uldtot bliver 16 måneder d. 4/3 og som mange andre euraisere burde han komme i fæld (på et tidspunkt). Andre eurasier ejere nævner deres fæld som noget man ikke kan undgå at lægge mærke til, støvsugning skal ske meget hyppigere osv osv.

Min kære dreng har jeg ikke bemærket som værende i fæld på noget tidspunkt som sådan...

Han fælder en lille bitte smule nu, der ligger lidt hår på hans pude, men ellers ikke noget vildt.

Kan det godt skubbe sig hvornår de kommer fæld? Jeg tænker, at han snart er halvandet år gammel og har ikke set noget endnu. Han har haft en smule underuld jeg kunne rede væk, men ellers har jeg ikke bemærket noget.

Hans pels virker lidt grovere end andre eurasiers, den har han efter sin far. Hans søstre har været i fæld - dem jeg har talt med.

Alle burde jo komme i fæld uanset racer og størrelser (undtagen dem uden pels selvfølgelig) når årstiderne skifter..

Mit spørgsmål er nok bare om det er vidt forskelligt hvornår de kan komme i fæld?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Manglende fæld
Kommentér på:
Manglende fæld

Annonce