{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Løbetræning med hund.. {{forumTopicSubject}}

Jer der løber med jeres hunde - løber de fri eller i snor?
Jeg bor på landet og har ruter hvor min hund kan løbe fri noget af vejen og ruter hvor han er i snor hele vejen...

Nu tænker jeg helt anatomisk og velvære for hunden - er det så skadende for hunden at den på nogle løbe ture ikke er fri og kan løbe i sit eget tempo. vi snakker max 5 km og ikke særlig hurtigt ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetræning med hund..
  • #1   4. mar 2016 Jeg har løbet med min på nogenlunde den måde du beskriver - blot med den forskel, at jeg enkelte gange har løbet 10 eller 15 km ... han lever fint stadigvæk, i en alder af 10 år smiley

Hvis den ikke kan tåle en 5 km i let tempo i snor - så er der noget galt med den.

• #2   4. mar 2016 Han er løbende tjekket af kiropraktor og fik i sine unge dage konstateret A hofter - og umiddelbart virker han til at leve ganske fint ??

• #3   4. mar 2016 Og lige nu er jeg ved at træne mig op efter kejsersnit så det er ikke engang 5 km løb men med gånintervaller imellem smiley

• #4   4. mar 2016 Du kan rolig tage din hund med smiley
    A-hofter er jo det bedste, så det vil den ikke have problemer med.

• #5   4. mar 2016 Super smiley Det var fordi jeg engang imellem havr tænkt mig at stoppe ynglet i babyjoggeren og den (altså joggeren) er ikke lige prøvekørt på grus endnu smiley Og hunden skal jo ikke svigtes fordi ungen skal med smiley

• #6   5. mar 2016 Jeg løber fri med Salik hvor jeg kan (når jeg er i Skagen fx) men her i ålleren derløber han altså med i snor på vores morgenløbeturer. Vi løber omkring 10km 3 gange om ugen og det påvirker slet ikke Salik. Desuden trækker Salik (cykel) 15-20 km 1-2 gangen om ugen også ganske ude at være påvirket af det (Her er han selvfølgelig også i snor). Så jeg tror bestemt ikke det betyder noget for fellow at han skal løbe i snor af og til så længe tempoet er hurtigt nok til at han traver rent og flydende.
    Forresten er Salik og jeg helt klar på fælles løbetur en dag i fremtiden - ville være super hyggeligt at løbe sammen med jer - vi løber altid alene her nede smiley

Kommentér på:
Løbetræning med hund..

Annonce