Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til Dogue de bordeaux
  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.225
    #1   8. mar 2016 Hvis hunden har fået et foder,af god kvalitet,er det vil bare at forsætte med det. Ellers må du prøve dig frem.

Skøn hund forøvrigt.

• #2   9. mar 2016 Nuuurh, en lækker lille hvalp smiley

Fodring er en jungle at finde rundt i. Så hvis jeg var dig, ville jeg tage en snak med opdrætter omkring fodring. De bør have den fornødne viden/erfaring omkring korrekt fodring af en stor race.

• #3   9. mar 2016 Nåeeeeeee.. Ja tag en snak med opdrætter og ellers er det bare vigtigt at det er hvalpefoder til store racer, så den lille ikke vokser for hurtigt smiley

• #4   9. mar 2016 Den har fra opdrætter fået hvalpefoder fra Bilka, og det får den stadig, men vil gerne give den det bedste, så derfor mit spørgsmål smiley

• #6   9. mar 2016 Hvalpefoder fra Bilka smiley
    Mine alarmklokker ringer allerede ang opdrætter.
    I mine øjne er der slet ikke det hunden har brug for i det foder, og håber ikke det har påvirket hvalpen allerede.

• #8   9. mar 2016 Så er dagen reddet for et par trunter. Herre jemini en gang galde/gylle.

• #10   9. mar 2016 Hvordan fanden skulle dit indlæg kunne gavne noget? Hunden er født og ejer spørger om foderråd.

PS! Nu skal køerne snart på græs. Temp. skal lige lidt op.

• #11   9. mar 2016 Mht foder, så blev jeg rådet til at holde proteinindholdet lavt i hundes første par leveår. Med lavt så menes max 20%. Om det er sandt eller ej, så er Chili snart 9år og har endnu ikke haft en sygedag.
    Argumentet for det lave proteinindhold skulle være, at hunden så vokser langsommere og derved udvikler muskler og knogler harmonisk. Måske andre ved noget om det.

• #13   9. mar 2016 Søren måske du lige gad at hapse en chill pill.
    Det er faktisk ikke ofte, at du ser mig blande mig i tråde.
    Ja, det er et foderspørgsmål, men har selv haft den tunge race som ikke kun døjer med skelettet, men også rigtig mange andre ting.

Så når jeg ser en opdrætter der fodre med bilkafoder i så vigtig en fase af hundens liv, så havde jeg nok revurderet mit køb da det stadig lyder til den bor hos opdrætter. Thats it!

• #14   9. mar 2016 Et kvalitetsfoder specielt beregnet til hunde af store racer.

F.eks.
    Essentials the Beginning Large Breed (har vi og mange andre bernerejere haft gode erfaringer med til berner hvalpe, som også skal vokse langsomt)

Kingsmoor Pure Maxi

Eller måske http://www.tholo.dk/puppylarge som vi også brugte under en del af opvæksten - indtil vi gik over på Essentials, ikke pga. utilfredshed, men fordi vi kom i en foderklub, hvor vi fik en god mængderabat.

Nok så vigtigt, gode ledtilskud og olier gør også en stor forskel.

• #15   9. mar 2016 Og så vil jeg give staff. mom ret, har den opdrætter styr på de andre ting omkring avl, hvalpeopvækst generelt - jeg ville stille mig meget mistroisk an, hvis jeg så en avler fodre hvalpe med Bilkafoder....

• #16   9. mar 2016 Min dogue bliver fodret med Essential the Biginning Large breed - et foder både hund og jeg er super glade for. smiley

Kommentér på:
Foder til Dogue de bordeaux

Annonce