{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

opmærksomhedsafhængig hele tiden..:( {{forumTopicSubject}}

når jeg kæler med mine andre dyr.. som jeg har mange af piver hun og snapper nærmest efter dyrene.. når jeg sidder på en stol væk fra bordet hopper hun op og prøver at skubbe det andet dyr væk:(
jeg har prøvet at stoppe hende og få til at gå ned igen..
men så bliver hun bare ved.. hun er afhængig af opmærksomhed.. jeg er sammen med hende i haven snart hver dag og leger... jeg må bare ikke kælem ed andre dyr på gulvet når hun kommer ind.. så går hun hen og ruller og piiver for opmærksomhed..
jeg er nu ret irriteret over det.. fordi jeg har jo plads til alle dyr i verden.. i mit hjerte.. og om aftenen siger j ge godnat så hun skal ikke komme og sige jeg overser hende.. og når hun så har tisset ude om aftenen får hun et lille stykke leverpostej.. jeg overøser hende selvfølgelig ikke med opmærksomed.. så kan jeg jo på en måde godt forstå hende.. men når der kmmer gæste og vi er til trænning sker det at de syntes: "ååh.. sikke en pussenusset lille vovse.. ej hvor er du søød.." og alt det der så det er lidt svært..at få hende til at stoppe...
med at krææve og krææve opmærksomhed.. så sent som imorges sad jeg og kælede med min kat så kom molly jo selvfølgelig drønende og sagde jo nærmest: glem hende.. leg med mIG..
har i sådan en hund også?
og kan i give mig lidt råd til at få hende til at stoppe..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opmærksomhedsafhængig hele tiden..:(
Kommentér på:
opmærksomhedsafhængig hele tiden..:(

Annonce