{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

Disciplinær sag DKK {{forumTopicSubject}}

Med fare for at få hovedet hugget af og leveret på en blok, er jeg nødt til at spørge ind til disciplinær sager ved DKK.

Nogen herinde, som er DKK medlemmer/ eller tidligere DKK medlemmer, og som kender til sager fra tidligere, hvor et medlem har fået en disciplinær sag med udelukkelse på sølle 6 mdr.?

Jeg spørger pga. jeg selv kun har hørt/læst om sager, hvor dommen er på minimum 1 år - pt. er der sågar én der har fået 3 år pga. offentlig forulempelse af en dommers bedømmelse. Hvor en anden har fået de omtalte 6 mdr. pga snyd med indbetaling af tilmeldingsgebyr på udstilling - dvs. "kun" økonomisk snyd og ingen kritik af dommer.
Kan det være årsagen til dommen er så lav?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Disciplinær sag DKK
  • #2   20. mar 2016 ja ham der har fået 2 år har op til flere gange truet andre hunde ejer og folk der sidder i HB han var uu forman for min Race vi er mange der har slået på at han skulle ud en mand der bliver betalt for at rejse til Udlandet til udstilling tager penge for at havde andre med op at køer samtid man har fået alt betalt af ens klub , ikke nok med det han har Kennelmærke de laver blandinges hvalpe til lige med så han er sluppet billig

  • #4   20. mar 2016 Dilemma: Solskin vs febrilsk forsvar af DKK
    Me like both smiley


  • #5   20. mar 2016 En tidligere racerepræsentant for Yorkshire Terriere blev udelukket for et år, da hun ikke ville betale 1/3 af salgsprisen tilbage til en hvalpekøber, hvis hund havde fået konstateret PL.

  • #7   20. mar 2016 Tak fordi I gad at svare.
    Jeg forstod bare ikke, at den opdrætter, som har siddet i specialklubbens bestyrelse med ansvar for tilmeldinger, kan få så lav en dom, når det er ang. økonomisk snyd.
    Men giver mening, når jeg læser de domme I kommer frem med.


Kommentér på:
Disciplinær sag DKK

Annonce