{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Hun bider/slikker på trædepuden {{forumTopicSubject}}

Jeg tror muligvis Coco har fået svamp eller noget...

Hun har i 4-5 dage om aftenen ligget og slikket/bidt sig et specifikt sted på højre potes store midtertrædepude. Hvis man klør hende på stedet lidt, holder hun op. Men her i nat var det ret meget, jeg vågnede 3-4 gange af at hun lå og gnavede smiley

Hun er ikke rød, hævet eller hul i trædepuden eller noget. Der er faktisk ikke rigtig noget at se umiddelbart.. Hun er ikke generet så meget, at hun lægger mærke til det i løbet af dagen.

Jeg tænker, hun nok skal se en dyrlæge, men håber egentlig det kunne undgås, da hun allerede har været afsted 2 gange denne måned med ryggen.. Men jeg tænkte, om nogen måske kunne gennemse, hvad det muligvis kunne være med poten. Det ville jo være meget rart, hvis det kunne klares med fx at skylle med klorhexidin opløsning, som jeg har læst, at nogle har klaret sig med, istedet for at gøre et større nummer ud af det og fare til dyrlæge smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun bider/slikker på trædepuden
  • #2   27. mar 2016 Hvis der virkelig intet er at se, så ville jeg tage til dyrlægen. Der er jo et eller andet, der genere hende.
    Halter hun?

• #4   27. mar 2016 Til svamp bruger vi æblecidereddike i hundenes drikkevand, er de ramt så bliver poten sprayet med en blanding af vand, æblecidereddike og grønt the smiley men hvis der ikke er noget at se ville jeg prøve at skylle poten som de andre nævner smiley

• #5   27. mar 2016 Tak for svar smiley

Nej, jeg er ikke sikker på, der ikke sidder et eller andet småt.. Min mor kiggede på det igår, og var overbevist om, at der var noget, men der kom ikke noget ud, da vi trykkede på trædepuden.. Jeg vil helt klart prøve at give hende et fodbad og se om det hjælper. Kan jo så kombinere jeres råd med klorhexidin og så noget æblecidereddike i vandet smiley

Hun halter slet ikke! Så var jeg taget til dyrlæge, men hun har en revne i puden, så der kan jo sidde noget oppe i den, som man ikke kan se.
    Hun er jo helt sort alle vegne, så man kan ikke se, om huden er rød som sådan, og det er også meget svært at se, om der sidder et fremmedlegeme...

• #8   28. mar 2016 Altså de gange maliq har haft potesvamp/gærsvamp i poterne har det det været satans at komme til livs, der dur klorhexidin ikke og det creme vi fik fra dylle duede heller ikke, så vi brugte æblecidereddike og det virker i hvertfald herhjemme smiley

Kommentér på:
Hun bider/slikker på trædepuden

Annonce