2.279 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Dyrlæge i Ballerup/Smørum? Dyrlæge i Ballerup/Smørum?

Er der nogen herinde der kender Dyrlægehuset i Ballerup og/eller Dyreklinikken i Måløv?

Da der desværre er et godt stykke vej (omtrent en time med bus og tog) til vores gamle dyrlæge, skal jeg desværre finde en lidt tættere på.

Dyrlægehuset i Ballerup er det absolut nemmeste og hurtigste at komme til = bus fra dør til dør på 7 min., men også Dyreklinikken i Måløv (som nu er i Smørum) er nem at komme til = bus fra dør til dør på 15 min.

Jeg har selv kendskab til Skovlunde-Herlev dyreklinik og de er pt. mit førstevalg, men kunne jeg spare lidt transporttid og samtidig få en god dyrlæge vil det jo være win-win.

Så nu er det lige at I skal komme med jeres anbefalinger, gode som dårlige.

På forhånd mange tak. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge i Ballerup/Smørum?
  • #1   10. apr 2016 Vi bruger Dyreklinikken Måløv ( i Smørum)

• #2   10. apr 2016 Og du vil godt anbefale dem til totten?
    Jeg brugte dem til kattene inden vi flyttede fra Smørum for en del år siden, så jeg aner ikke hvordan de er nu. smiley

• #3   10. apr 2016 Jeg bruger dyrlægehuset i Ballerup lige ved gågaden. Jeg er godt tilfreds og de behandler os altid super fint.

Der har været lidt skift dernede, hvilket godt kan ærgre mig en smule. Men jeg har ikke noget dårligt om de dyrlæger som der så har været der smiley

Ludvig og jeg føler os i hvert fald i trygge hænder, og det er jo det vigtigste.

• #4   10. apr 2016 Tak, C.E. smiley
    Det er absolut nemmest og hurtigst for mig at kommer dertil med bussen, så det er en fordel, men jeg er lidt ked af at høre, at der har været stor udskiftning.
    Men de er ikke afskrevet. smiley

• #5   10. apr 2016 Det kan også virke voldsomt når man for vores vedkommende, jo basically kun er der en gang årligt og der så er et nyt ansigt hver gang.

Assistenten har dog været der lige siden vi kom der første gang og hun er sgu sød smiley

• #6   10. apr 2016 Det er dejligt med et venligt og hjælpsomt ansigt / stemme i røret. smiley

• #7   10. apr 2016 Jeg har været glad for dem - og Klaus har jeg haft som dyrlæge siden jeg flyttede til Måløv.
    De har også en super sød assistent - hende kan du godt hilse fra Barley, Ayden og mig, hvis du tager der ned smiley

• #9   11. apr 2016 Se det vidste jeg slet ikke Birgitta!

Men så vidt jeg ved er det stadig hende som er der. Men hvordan kan HUN have nogen som helst indflydelse på det?

• #10   11. apr 2016 Vi skal i gågaden her til formiddag, så kan jeg måske lige gå ind og se hvilken velkomst Cujo og jeg får. smiley

• #12   11. apr 2016 Jeg er ked af at høre om din oplevelse.

Jeg synes Allison var rigtig god som dyrlæge og ærgrede mig over hendes afgang.

Jeg har modsat dig til gengæld en helt anden opfattelse af Julie og har ikke tænkt mig at tage parti heller. De nye dyrlæger som jeg kan se har været der siden 2014 er vi også glade for på trods af at vi kun har været der 2 gange. En gang med akut indlæggelse, panikangst og hele molevitten hvor de bare behandlede os rigtig godt.

• #13   11. apr 2016 Men jeg tænker, hvor har du al den insider viden fra? Ikke spurgt som noget negativt, men fordi jeg selv er helt uvidende over for hvad der egentlig skete da Allison forsvandt.

Det var heller ikke noget de havde meldt ud. Jeg opdagede det først i '15 hvor Ludvig skulle have det årlige sundhedstjek.

• #16   11. apr 2016 Jeg tror desværre ikke hun kommer tilbage til Dyrlægehuset.

Så skal hun starte helt forfra i Ballerup for hun havde/har en stor fanskare.

Hvis du hører noget så må du endelig give lyd i hvert fald smiley

• #17   11. apr 2016 Men ja så har du også været der en del mere end jeg selv har.

Ude fra som jeg er, virker tingene fint og vi fortsætter i hvert fald dernede smiley

Måske det også har ændret sig efter de 2 nye er kommet. Måske de kan håndtere Julie lidt bedre?

Kommentér på:
Dyrlæge i Ballerup/Smørum?

Annonce