13.377 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tør/spruknet snude Tør/spruknet snude

Hej HG folk.

Jeg har jo en fladsnudet grynte hund, som jo må trykke næsen ned i mange ting, for at kunne undersøge det..
Derfor er hans næse nu, efter alle de år, altså ikke pæn mere..
Dyrelægen siger at vi bare kan bruge vaseline, og vi prøver, men det tager det ligesom ikke ordenligt, plus at han bare slikker det af.. -.-'
Hvad bruger i til jeres hundes snuder?

smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tør/spruknet snude
  • #2   15. apr 2016 Vi har haft to dyrelæger til at kigge på ham, og begge har sagt "hård hud"..

• #3   15. apr 2016 Prøv at smøre noget vaseline på mens i er ude at gå tur. Så er han måske distraheret af at snuse og lader vaselinen sidde på . smiley

• #5   15. apr 2016 Har set utallige franske med sådan en snude, hvor det blot er tør snude. Nogle har gode erfaringer med dette produkt.

profilbillede
  • #6   15. apr 2016 Jeg bruger Kovaline salven til min Tøsen som osse er fladsnudet. smiley

• #7   15. apr 2016 Det er i hvert fald vigtigt, du ikke bruger et produkt, som er vandbaseret. Vandet fordamper, og gør, at huden bare trænger endnu mere til fugt. smiley

• #8   15. apr 2016 E-vitamin salve, kokosolie eller mælkefedt.

• #9   15. apr 2016 Kokosolie, og det skal være den økologiske jomfruelige af slagsen. Den har alle de gode egenskaber i behold og gør underværker ved udtørring, småskrammer etc.

• #12   15. apr 2016 Isabelle.
    Da vi fik ham for 8 år siden, (Da min mor og hendes mand tog den beslutning at vi skulle have hund, og at det skulle være en mops) havde de ikke (Eller min søster og jeg for den sags skyld) læst voldsomt meget op på selve avlen af racen, blot temperamentet og de krav den kræver..
    Nu er han så 8 år, og fyldt med en masse race relaterede defekter, og vi er så blevet det meget klogere!
    Jeg elsker mops hunde, for deres sind og sjove personer, men vil aldrig have en igen, da jeg netop ikke vil støtte op om sådan en slags ekstrem avl.
    Men nu har vi ham, og har man først et dyr, så er det jo for resten af dets liv. smiley Så nu er han her, og så må vi jo bruge de ekstra penge han i perioder koster.. Vi skal dog ikke have mops igen..

Og til andre, mange tak for indput! Vil få kigget på det i forslår : D

Kommentér på:
Tør/spruknet snude

Annonce