310 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Go´aften"
go aften..
udfordringer modtages.....vi modtager med logrende haler..
udfordringer modtages.....vi modtager med logrende haler..
Skrevet af: Liv og labberne S - 29. jan 2010
Go' aften derude :-)
Ja nu er det vist min tur - sidder her jo alligevel *G* Har brugt hele aftenen på at gøre køleskab rent og er godt knotten. Glashylderne er lavet med sådan nogle plasticrammer, som ikke kan pilles...
Ja nu er det vist min tur - sidder her jo alligevel *G* Har brugt hele aftenen på at gøre køleskab rent og er godt knotten. Glashylderne er lavet med sådan nogle plasticrammer, som ikke kan pilles...
Skrevet af: Miemiv - Sølvrøvens mareridt - 27. sep 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Havehjælp 1.200 kr.
- Samle et klædeskab 1.000 kr.
- udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
- Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
- Hækkeklipning 2.000 kr.
aug 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 61 Svar: 683
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Hunde: 5 Emner: 258 Svar: 1.479
Men ikke snakke så højt at Tasha vågner for så tror hun bare at Bonnie er her ;o))
aug 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 61 Svar: 683
Uha nej dej skal ikke snakke så højt... :O)
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.283
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Hunde: 5 Emner: 258 Svar: 1.479
aug 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 61 Svar: 683
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Hunde: 5 Emner: 258 Svar: 1.479
aug 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 61 Svar: 683
Bonnie savner også Tasha...Det er jo så langt tid siden de legede sammen sidst
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Hunde: 5 Emner: 258 Svar: 1.479
aug 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 61 Svar: 683
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Hunde: 5 Emner: 258 Svar: 1.479
Hvad laver du så i aften Nadja?
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.283
Har lige været ude og fryse lårene af med Gizmo..
Er i begge to fra Færøerene??
aug 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 61 Svar: 683
Nå men nu tror jeg at jeg vil gå å legge mig til at sove jeg er meget træt :O(
Men jeg håber at vi ses meget snart :O))
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Hunde: 5 Emner: 258 Svar: 1.479
SB så må du sove mega dejligt og drømme sødt...og sørg så for at blive rask i en fart :o)
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.283
Jeg synes godt jeg ku se på jeres billeder at det var fra færørene
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Hunde: 5 Emner: 258 Svar: 1.479
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.283
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.283
Det er bare så smuk en natur i har...
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Hunde: 5 Emner: 258 Svar: 1.479
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Hunde: 5 Emner: 258 Svar: 1.479
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.283
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.283
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.283
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Hunde: 5 Emner: 258 Svar: 1.479
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Hunde: 5 Emner: 258 Svar: 1.479
Go´aften