{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

Eurodogshow show klasse valg {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at tilmelde swagger Asger EDS.
Han er dansk champ, 5 år og kan skille sig noget ud fra de andre i type.
Tænker folk det er klogest at stille ham i CH klassen og signalerer han er champ og god. Eller at stille i åben og have færre og måske knap så gode konkurrenter?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eurodogshow show klasse valg
  • #1   30. apr 2016 Hvis han er Champion så skal han op i Champion klassen. Det andet vil da signalere at du ikke mener at han er god nok. Så skid stort i om han bliver slået af de andre for så var de bare bedre på dagen. Hvis det er bare for at vinde at han kommer i åben klasse, så vil det være lidt som at have flere esser i ærmet op til et pokerspil og spille uærligt

• #2   30. apr 2016 Enig med HiJacks. Havde jeg en champion, så stod han helt klart i Champ klasse og ikke åben.

• #3   30. apr 2016 Hvis du vælger at stille ham i åben kunne dommeren måske også undre sig over hvorfor han ikke er champ når han er så 'gammel' og tænke at der måske er noget han har overset og derfor vælge en anden end din.

Jeg ville altid vælge champ når jeg havde muligheden smiley -det sender altså et stærkere signal

• #4   1. maj 2016 Jeg vælger altid åben klasse hvis hunden ikke er champion i det land... Dommerne ved udmærket godt at hunden kan være champion i andre lande selvom den stiller i åben smiley

Kommentér på:
Eurodogshow show klasse valg

Annonce