{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ormekur
  • #1   18. maj 2016 Du skal følge dyrlægens anvisning smiley

  • #3   18. maj 2016 Lia fik som hvalp, mener jeg gav hende den sidste pille i forbindelse med den ormekur opdrætter havde påbegyndt, men som voksen har hun aldrig fået.

    Regelmæssige alm. ormekure ville jeg kun give hvis jeg havde et loppeproblem, hvis hunden gik og spiste mus, eller hvis jeg kunne se orm i afføringen osv. Bor man i et område med høj forekomst af hjerte- og lungeorm (det gør vi ikke), så er det selvfølgelig også noget man skal have i baghovedet.


  • #4   18. maj 2016 Han fik en pakke med 2 stk..
    Han fik dem på begrundelse af at han (hvad jeg ved af) aldrig har modtaget ormekur?..
    Ydermere fortalte hun at der er kommet en ormeart fra sverige som smitter til mennesker.. Og den ku give lever sygdomme mm.. (?)

    Dyrlægens anvisning er nu og igen om 1-2 måneder.. Det syntes jeg er et stort spring? Og desuden sku jeg bare ringe når jeg skulle have flere?


  • #7   18. maj 2016 Igen, så er jeg ikke helt 100 på at han aldrig har fået.. Men dvs, hvis han har fået den, så ville i ikke give ham igen nu? Når der ikke er mistanke om orm?

  • #9   18. maj 2016 Okay. Han var chippet og havde fået første vacc.. Så mon ikke de har fået ormekur i samme ombæring så? Det er bare ikke skrevet i hans sundhedsbog. smiley
    Vil bestemt mene hun/de var okay opdrættere smiley


  • #11   18. maj 2016 Haha, Ulla! smiley
    Ro på.. Jeg spurgte da min dyrlæge gav mig dem, sådan uden videre.. Og egentlig troede jeg så at det var normalt de fik sådan en pille i ny og næ.. (I følge dyrlægen hver 1-2 mdr)
    Men jeg syntes at et spring på 1 mdr var langt, så oprigtigt var det det jeg spurgte om smiley og ikke om min hund havde fået ormekur ved opdrætter.. Det kom jo i samtalen.. smiley jeg havde ikke lige tænkt over at han muligvis havde fået der smiley


Kommentér på:
Ormekur

Annonce