{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Rotte hvalpe - 11 tæver?? {{forumTopicSubject}}

Faldt over denne artikel i da, er da lidt forbavset smiley



''For en uge siden blev rottweileren Daisy mor til et kuld på 11 hvalpe. Selvom det er en større flok, så er det ikke usædvanligt. Det helt specielle er, at alle hvalpene er tæver – og så store kuld af samme køn ser man bestemt ikke hver dag.

- Jeg synes da, det er utroligt. Det er sgu lidt specielt. Jeg har aldrig hørt om det, og ingen, jeg har snakket med, har nogensinde oplevet det, siger Daisys stolte ejermand, Jonny Philipsen.

Først troede Jonnys mor ikke på, at Jonny havde kønsbestemt korrekt. Men dyrlægen bekræftede, at den altså var god nok – alle 11 styk var af hunkøn.''

http://www.tv2nord.dk/artikel/usaedvanligt-hvalpekuld-i-noerager


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rotte hvalpe - 11 tæver??
  • #4   8. jun 2016 Der blir i hvert fald gang i den smiley

    Min mormor havde schæfer da min storebror blev født, hendes ene tæve fik 13 hanhvalpe og ingen tæver smiley det var vidst i 91 smiley


  • #5   9. jun 2016 Det sker selv om det ikke er almindeligt. Man må da håbe, det ikke er en af de racer, hvor hanner er nemmest at sælge smiley

    Min første tæve, som jeg havde i del eje med en anden opdrætter, fik i min venindes kuld en tæve Itoune, der blev solgt til en opdrætter i Canada. Itoune fik 10 hvalpe i hver af sine første kuld: 19 hanner og 1 tæve. smiley


Kommentér på:
Rotte hvalpe - 11 tæver??

Annonce