Hvalpefoder Rottweiler Hvalpefoder Rottweiler
Vi passer jo Benzo og han spiser Nutra Nuggets, han kan bare ikke lide dem, han spiser dem kun hvis der er blandet leverpostej i, og han tygger dem ikke, de ryger bare lige ned, men langsomt, hygge spisning.
Vi har prøvet med lidt andre produkter, og har nu fundet ud af at Coops Optimal Balance Puppy Faktas Optimal Fuldfoder er det han går til med det samme.
Nu fik jeg så idag tid til at fordybe mig i ingrediens listen, de er 100% identiske, der er dog en lille smule forskel i størrelsen på pillerne, farven er ens, rådene er også de samme osv.
Majsfodermel, forarbejdet animalsk protein, fersk Kyllinge lever og hjerte 4%, og så ellers de sædvanlige ting.
Vital Petfood Group er producenten af begge.
Nutra Nuggets:
Jeg ser at der ikke er C vitamin i, og som jeg ser det er der mere "kød" i de 2 billige, kyllingemel ser ud til at være hovedingrediensen her, minder om vegatarmad set fra mit synspunkt, der er faktisk ikke kød i, kyllingefedt er det nærmeste.
De er produceret i USA.
Er Nutra Nuggets noget lort?
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 30.013
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 2 Emner: 43 Svar: 753
Jeg har ham i 4-5 måneder, det er ikke bare 2 uger det drejer sig om.
Men du svarede ikke på spørgsmålet, du stillede bare et nyt, men du arbejder vel på at nå de 30.000 indlæg kunne jeg forestille mig.
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 30.013
Narrøv.
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 159 Svar: 12.874
En Rottweiler har brug for nøjagtigt sammensat foder med korrekt forhold mellem mineralerne calcium og fosfor, masser af c-vitamin og korrekt forhold mellem fedt og protein, for ikke at vokse helt i smadder.
Jeg har set rigtigt mange hunde i racen med skæve ben, dårlige hofter osv, så rigtig fodring er alfa og Omega!
Det MÅ ejer og opdrætter da vide.
Prøv at se på Essential the beginning large breed i stedet. Da passer forholdene!
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.902
Uanset hvor længe du har den i varetægt, så er det ikke dit valg at skifte foder - i min optik!
Næste ting er at hvis man er utilfreds med foder 1. Hvorfor så prøve foder 2 man synes virker identisk med det første? Ricikoen for du ikke bliver tilfreds med dette heller er da stor..
Og til sidst glæd dig over hunden vokser langsomt! Selvfølgelig skal den ikke være underernæret, men en slank unghund, der vokser roligt, pænt og langsomt er klart sundere end en hund der skyder i vejret og sætter vægt og brede som ung.
Jeg synes du skal vende situationen med ejer.
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 1230 Hunde: 7 Emner: 91 Svar: 2.808
Find noget ordentligt foder i stedet
maj 2015
Følger: 52 Følgere: 1010 Emner: 210 Svar: 5.475
Og nej jeg får ikke højere løn ved at skaffe kunder
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 44 Svar: 2.200
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 2 Emner: 43 Svar: 753
"Hvis du kun passer ham hvorfor skifter du så foder" ?
Fordi der ikke er C vitamin i din spade, og jeg gider ikke gå og fodre en hund med det forkerte foder bare fordi nogen ikke vidste noget om indholdet.
Hvalpefoder Rottweiler