1.186 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hvalpefoder Rottweiler Hvalpefoder Rottweiler

Vi passer jo Benzo og han spiser Nutra Nuggets, han kan bare ikke lide dem, han spiser dem kun hvis der er blandet leverpostej i, og han tygger dem ikke, de ryger bare lige ned, men langsomt, hygge spisning.
Vi har prøvet med lidt andre produkter, og har nu fundet ud af at Coops Optimal Balance Puppy Faktas Optimal Fuldfoder er det han går til med det samme.
Nu fik jeg så idag tid til at fordybe mig i ingrediens listen, de er 100% identiske, der er dog en lille smule forskel i størrelsen på pillerne, farven er ens, rådene er også de samme osv.
Majsfodermel, forarbejdet animalsk protein, fersk Kyllinge lever og hjerte 4%, og så ellers de sædvanlige ting.
Vital Petfood Group er producenten af begge.

Nutra Nuggets:
Jeg ser at der ikke er C vitamin i, og som jeg ser det er der mere "kød" i de 2 billige, kyllingemel ser ud til at være hovedingrediensen her, minder om vegatarmad set fra mit synspunkt, der er faktisk ikke kød i, kyllingefedt er det nærmeste.
De er produceret i USA.

Er Nutra Nuggets noget lort?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpefoder Rottweiler
  • #1   11. jun 2016 Hvis du kun passer ham, hvorfor skifter du så foder?

• #2   11. jun 2016 Fordi han ikke spiser nok af det foder, han tager for lidt på, det er jeg ikke tilfreds med!
    Jeg har ham i 4-5 måneder, det er ikke bare 2 uger det drejer sig om.
    Men du svarede ikke på spørgsmålet, du stillede bare et nyt, men du arbejder vel på at nå de 30.000 indlæg kunne jeg forestille mig.

• #3   11. jun 2016 Hvad fanden er det for en måde at svare på???
    Narrøv.

• #4   11. jun 2016 Med den ingrediensliste er de begge to noget lort, sådan helt ærligt sagt.

En Rottweiler har brug for nøjagtigt sammensat foder med korrekt forhold mellem mineralerne calcium og fosfor, masser af c-vitamin og korrekt forhold mellem fedt og protein, for ikke at vokse helt i smadder.
    Jeg har set rigtigt mange hunde i racen med skæve ben, dårlige hofter osv, så rigtig fodring er alfa og Omega!
    Det MÅ ejer og opdrætter da vide.

Prøv at se på Essential the beginning large breed i stedet. Da passer forholdene!

• #8   11. jun 2016 Helt generelt så burde det være ejer der i samråd med opdrætter valgte foder til sin hund..
    Uanset hvor længe du har den i varetægt, så er det ikke dit valg at skifte foder - i min optik!
    Næste ting er at hvis man er utilfreds med foder 1. Hvorfor så prøve foder 2 man synes virker identisk med det første? Ricikoen for du ikke bliver tilfreds med dette heller er da stor..
    Og til sidst glæd dig over hunden vokser langsomt! Selvfølgelig skal den ikke være underernæret, men en slank unghund, der vokser roligt, pænt og langsomt er klart sundere end en hund der skyder i vejret og sætter vægt og brede som ung.
    Jeg synes du skal vende situationen med ejer.

• #9   11. jun 2016 Ja, nutra er noget lort.. Og det er de andre også smiley

Find noget ordentligt foder i stedet smiley

• #10   11. jun 2016 Har du en petworld i nærheden? Vi har eukanuba med tre kg ekstra så 18 kg. Til god pris.

Og nej jeg får ikke højere løn ved at skaffe kunder smiley

• #16   11. jun 2016 jeg bruger Happy Dog både til hvalpe og mine voksen hunde mine hvalpe får blandet voksen fodder i når de er 12 uger gammel ,er hel færdig med hvalpe foder når de er 16 uger gammel og er på voksen foder har aldrig en hund der er halt ,

• #18   26. jun 2016 Ja så fatter jeg ikke der er valgt Nutra Nuggets, der er jo som sagt ingen C vitamin i.
    "Hvis du kun passer ham hvorfor skifter du så foder" ?
    Fordi der ikke er C vitamin i din spade, og jeg gider ikke gå og fodre en hund med det forkerte foder bare fordi nogen ikke vidste noget om indholdet.

Kommentér på:
Hvalpefoder Rottweiler

Annonce