{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.555 visninger | Oprettet:

Sygeforsikring hvalp {{forumTopicSubject}}

Jeg er så glad over jeg her den 14 får en lille ny ven til mig og mine piger.

Jeg har så siddet og kigget og fået tilbud fra diverse forsikringer på Sygeforsikring.

Mit valg er faldet på enten Agria eller Dyrekassen. Det bliver med led, og SOS og liv samt led Det hele er med. Den ene bliver min selvrisiko 660 og den anden 900+.

Hvad kender i til de forsikringer. prøvede at få en gennem min egen forsikring men det var ALT for DYRT og den dækkede ikke ret meget det var 3500 imod ca 2500

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Issue with shower water heating- not very hot in one bathroom 500 kr.
  • Rengøring af badeværelse 600 kr.
  • Deep Clean Empty Apartment 500 kr.
  • Cleaning moving out apartment 1.130 kr.
  • Tilstoppet køkkenvask 1.000 kr.
  • Algebehandling af træterrasse, let rengøring af havemøbler 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sygeforsikring hvalp
  • #1   12. jun 2016 Du ved du kan sætte selv risikoen ned, men. Så forsikringen lidt dyre?? Jeg giver 1900 ved Agria med genoptræning og en anden en..

• #2   12. jun 2016 Personligt ville jeg holde mig fra Agria, de er voldsomt gode til at lave pludselige forbehold mod alverdens sygdomme.

• #3   12. jun 2016 Jeg har fået tilbud fra Dyrekassen 2219 det er den udvidede og 660 i selvrisiko.

Tilbuddet fra agria er 2900 men så er der en masse underlige imellem som kemo, og led, og genoptræning, hver eneste del koster ekstra. og der er det over 3000 hvis jeg sætter selvrisikoen ned.
    Men det er bare så svært at finde ud af og i Dyrekassen er der osse led og genoptræing og medicin og liv inde i forsikringen.

• #4   12. jun 2016 Jeg ville da tage den billigste som oven i har laveste selvrisiko, med mindre der er en masse forbehold ved din race..

• #5   12. jun 2016 Holder mig også fra agria fremover.....

De var billigst dengang jeg tjekkede for hvalpe, men den steg med over 500 året efter, så vi gik tilbage til dyrekassen.

Længere nede på siden her, ligger også en tråd hvor agria laver pludselige forbehold

• #6   12. jun 2016 Det er der ikke han er en lille hund på under 5 kg når han er voksen en lille minipuddel/pekingeser. jeg blev forelsket selvom jeg normalt har ægte hunde. han er lige 9 uger når jeg får ham på tirsdag.
    og da jeg fik min lille tøs var sygeforsikringerne ikke så billige og nu er hun for gammel og da jeg fik min anden hundetøs var hun osse for gammel. en mops og en Chin begge ægte. og så falder jeg for en lille sort klump med perleøjne.

profilbillede
  • #7   12. jun 2016 Jamen så tror jeg det bliver dyrekassen så ringer jeg til dem imorgen så han er forsikret tirsdag når han kommer hjem, så jeg bare skal sende dem hans nummer han er chippet og registreret til mig

• #8   12. jun 2016 Vores valg faldt på alka. Men her er dyrekassens dækning

profilbillede
  • #9   12. jun 2016 Hos agria er der en længere liste. Gå under vilkår hund 2016 nederst, der er en pdf

http://www.agria.dk/hund/hundeforsikring/

• #10   12. jun 2016 Jeg havde valgt Dyrekassen Danmark. også selvom de havde været den som var dyre.
    jeg høre alt for meget dårligt om Agria til jeg ville vælge dem.

• #11   12. jun 2016 Husk at sammenligne dækning med selvrisiko, både den faste og variable.

Hos os er vi bedst dækket ind hos Alka, til den bedste pris smiley

• #12   12. jun 2016 Jeg har alm Brandt på Boston og har Agria på sheltien, dyrekassen havde jeg på min den gamle hund og jeg lavede ikke andet end at slåsse med dem, hver gang de skulle udlevere penge

• #13   12. jun 2016 JEg er ikke i fagforening og vil ikke flytte det hele til Alka. MAnge forlanger man flytter alt og det vil blive altfor dyrt. ¨

jeg har kig på den helt store udvidede hos dyrekassen og det er incl led og genoptræning osv. for nu er det en lille dreng så jeg regner ikke med hvalpe for det har jeg ikke intentioner om.
    Jeg ringede til Topdanmark for dælen en sviner jeg fik fordi jeg ikke ville flytte alt og betale 2500 mere om året. så de ville ikke forsikre mig og det burde jeg da vide.
    Og jeg skulle have ALT hos Alm brand osse og det ville jeg så heller ikke. Men min forsikring har en sygeforsikring men de dækker for lidt og for dårligt og så koster de røven ud af bukserne for der er ansvaret IKKE incl den skal tegnes ved siden af

• #14   12. jun 2016 hvis du vælger Dyrekassen
    så vil jeg klart anbefale dig at tage tillægs forsikringen med.
    det er ikke ret meget den koster ekstra, og så dækker den medicin og knogle sygdomme.

• #15   12. jun 2016 Det er den udvidede på 2219 jeg kigger på med det hele incl livsforsikring

• #16   12. jun 2016 ja den hedder Hund Total ikk ?
    går du ind under "beregn og tegn forsikring"
    så lige under selvrisiko er der en der hedder Hundtotalplus.
    den kan du tilføje (som en tillægsforsikring)

den dækker medicin og knoglesygdomme. som fx HD operation.
    vælger du IKKE den tillægs forsikring. så dækker de ikke en knogle operation.

• #17   12. jun 2016 HD, AD, OCD og PL - det dækker den tillægs forsikring der hedder Hundtotalplus.
    det er en du kan tilføje til Hundtotal, så den bare dækker endnu mere end den i forvejen gør smiley

• #18   12. jun 2016 Blot hvis du ikke var opmærksom på den var der smiley
    så ville jeg bare lige sige det smiley smiley

• #19   12. jun 2016 Tusind tak. Det er den her jeg har kig på

Hundtotalplus: Hundeansvarsforsikring, udvidet hundeansvarsforsikring, hundesygeforsikring, hundelivsforsikring, SOS, medicin samt fejl udvikling af led og knogler:

Ved en selvrisiko på: kr: 965,00 årlig præmie: kr: 2050,00
    Ved en selvrisiko på: kr: 660,00 årlig præmie: kr: 2219,00

Der er beregnet 10% rabat da din hund er under 16 uger
    Hundtotalplus er der medicin dækning pr år kr: 2600,00
    Hundtotalplus skal tegnes inden hunden bliver 6 måneder.

Hundeansvarsforsikring koster årligt kr: 455,00

• #20   12. jun 2016 og så tager jeg den på 600 i selvrisiko

• #21   12. jun 2016 Den eneste forsikring vi har hos alka, er hundesygeforsikringen smiley

• #22   12. jun 2016 super duper, så har du styr på det smiley
    den kan bare være ret nem at overse når man lige sidder der og skal skrive en masse ting ind smiley

• #23   12. jun 2016 Alka har dog en ret høj selvrisiko har de ikk ?
    nu kigger jeg kun kort på deres hjemmeside. men der siger den næsten 1200 kr

• #24   12. jun 2016 Jo, det er korrekt.. Tilgengæld dækker de også 100% efter den høje selvrisiko, det har vi valgt da vi er studerende og det giver tryghed for os at vi ved vi kun skal betale 1200 kroner uanset om det bliver 10000 eller 25000 smiley Desuden har de en dækning der hedder 25000 pr. skade, og ikke pr. år som andre steder smiley

• #25   12. jun 2016 ok og er der osse liv og led og alt muligt

• #26   12. jun 2016 Ikke livsforsikring.. Vær dog lige opmærksom på at når der er livsforsikring udløber den efter x antal år, alt efter race smiley Alka tilbyder ikke livs smiley

• #27   12. jun 2016 dækker de HD hvis hunden udvikler det? for har set en hvalp have så slem hd vi måtte aflive den som 16 mdr. og det er ikke en race der normalt har HD

• #28   12. jun 2016 Her er lige nogle af de forskelle jeg kan udpege..

ALKA:
    Livsforsikring ikke en mulighed
    Dækker alt genoptræning indenfor 120 dage (½ år)
    Dækker udredning og behandling af allergi, max 1 gang i hundens levetid
    Dækker akut kejsersnit 1 gang i hundens levetid

AGRIA:
    Livsforsikring ophører ved 10 eller 12 år. Beløbet der dækkes reduceres med 20% hvert år, fra hunden er 7 eller 9 år, ikke lavere end 5000 kr.. Så vidt jeg kan forstå dækker livsforsikringen ikke hvis det er ledene den er gal med ?.. Dækker ikke hvis det er arveligt.. Tror ikke den dækker aflivning pga. adfærdsporlbemer
    Max. 6.370 kroner til genoptræning
    Dækker akut kejsersnit hvis krav opfyldes,

DYREKASSEN:
    Dækker genoptræning

Dækker ikke aflivning pga. adfærdsproblemer, arvelige lidelser. Ophører når hunden er 10 eller 12 år

Ingen dækker adfærdsproblemer,

Kan ikke finde info om akut kejsersnit

Læs forsikringsvilkårene.. Der er en hel masse "men"er når det kommer til led og andre gænse sygdomme smiley

• #29   12. jun 2016 "7.3.14 Undersøgelse, røntgen og behandling af dysplasi og heraf afledte lidelser.
    " Nej, tror ikke alka dækker det smiley Vi har valgt at prioritere nogle andre ting, i og med vores har DKK tavle så hofterne burde være ok - og umiddelbart husker jeg det faktisk som, at agrias dækning ikke var god for os, fordi vi har schæfer, og HD/AD ligger til racen smiley

Jeg har svært ved at overskue, hvor meget agria reelt dækker, med den ledforsikring der..

• #30   12. jun 2016 Jeg gennemsøgte det hele da vi skulle tegne forsikring, men vores situation var jo også anderledes. Vi købte hende som 10 mdr. gammel, og skulle vi overtage gamle ejers forsikring (hund total fra dyrekassen) kostede det 3000 kr.. Det var mere end vi ville give, i forhold til dækningen smiley

Skulle vi have en hvalp, hvilket vi skal på et tidspunkt, bliver det en anden race og derfor skal jeg undersøge det heele en gang til.. Men sådan lige på stående fod, ville jeg vælge dyrekassen dk over agria efter at have læst en hel del smiley

• #31   12. jun 2016 Synes bare det er en jungle at finde rundt i og så tænkte jeg der nok var nogle herinde der vidste en masse. smiley

• #32   12. jun 2016 Jeg ville i hvert fald lige ringe ind til agria og så høre dem ad med den der led forsikring.. Men som sagt, dyrekassen danmark er dyrere, men min opfattelse er blot de er bedre. Deres police er meget mindre uddybende - det kan jo så være både godt og dårligt smiley

• #35   12. jun 2016 Nu skulle jeg så give 2900 hos agria og 2200 hos dyrekassen. og hos agria var det somom jeg skulle have brugs hund øhh min hund er en lille skøde hund og så skulle jeg have en masse forsikringer for man skal tage kemo og en masse andet bare for at få tænder koblet på og hver extra del er 174 kr

så jeg er fuldkommen forvirret.

• #36   12. jun 2016 Jeg får en lille hanhund så den der til avl er nok ikke til ham og det var bare så forvirrende men har da heldig vis nogle dage at løbe på. Men jeg vil ikke engang have han skal have hvalpe der er nok hunde derude der har brug for et hjem. smiley

Men for første gang tog jeg ikke en hund der skulle reddes han var bare dejlig

• #38   12. jun 2016 Hvad vil være vigtigt for d jeg snakkede med Agria da skulle jeg have ALT der var intet der kunne udelades.. og det gjorde jo jeg blev helt vildt forvirret. for at få tænder så skulle jeg tegne noget med kemo og en masse for der lå tænder inde i

• #39   12. jun 2016 Produkt Forsikringssum
    Agria Sygeforsikring 22,080.00
    Fast selvrisikobeløb 994 kr samt 10% variabel egenandel
    Agria Ansvarsforsikring 7,000,000.00
    Agria Medicin 2,670.00
    Agria Genoptræning 6,620.00
    Agria Special 11,060.00
    Agria Tryghed 11,060.00
    Agria Livsforsikring 6,000.00
    Agria Led 22,080.00

Køn Han
    Race Krydsning Hund
    Anvendelse Selskabshund
    Fødselsdato 2016-03-16

• #40   13. jun 2016 Jeg har ingen sygeforsikring kun ansvar, men jeg ville vælge dyrekassen og aldrig Agria, dem har jeg kun dårlige erfaringer med (dkks avlsforsikring).

• #41   13. jun 2016 Agria de snyder så vandet det driver.
    Vi har danske forsikring, som er en del af Top Danmark. Vi er dækket med 90% både sygeforsikring + alm ansvar. Sygeforsikringen dækker op til 29.000 kr pr år. Vores selv risiko er på 950 kr. Vi gir 105 kr for vores blandings hvalp

• #42   13. jun 2016 Milla

Ok det så også en rimelig god dækning. og forståeligt nok at selvrisikoen så også er det højere med en 100% dækning på smiley

• #43   13. jun 2016 Hvad jeg kunne læse mig til i Alka's dækker de dog ikke Dysplasi.

• #44   14. jun 2016 Tusind tak for hjælpen.
    Men min lille ven kommer først den 15 så har 1 dag mere til at finde ude af hvad jeg skal gøre og hvilken forsikring.
    Dyrekassen har på den der trustpilot 6 og agria kun 4,3 tror jeg det var. men generelt ligger forsikringer ikke så højt.

• #45   14. jun 2016 Dyrekassen er os små dyr

• #46   14. jun 2016 Jeg har nu aldrig haft nogen som helst problemer med at få penge fra Agria.

• #47   20. jun 2016 Tusind tak for alle jeres svar.
    Har fået den lille terrorist hjem. Han har det sødeste lille sjove underbid og så har han et lille fipskæg som gør han ligner en sur lille mand. Men han har kun haft 4 uheld og det er om natten så det går så godt. han er en total lille kærlighedskugle. og han ELSKER de søde ældre damer så meget. Han er undersøgt i hoved og bagdel og hun har fået undersøgt led og alt. det er første gang jeg har set en hund med så mange informationer jeg skal give videre til min dr. dyr. Det sker jo så når han skal have sin sidste vaccine i 12-13 ugers alderen.

Kommentér på:
Sygeforsikring hvalp

Annonce