{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Dryelæge i trekantsområdet ?? {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen.

Min kærste og jeg flytter i den kommende weekend til vejle, eller rettere til Holtum. Jeg har siddet og googlet på hvilken dyrlæge jeg skal bruge, men de fleste ser jo meget gode ud på deres hjemmesider ?? Er der nogen der kan anbefale et godt sted?

Jeg har lige nu kig på vejle dyrehospital det ser godt ud, ligger tæt på, og har fået gode anmeldelser på trustpilot. Men jeg synes at jeg kan læse et sted at proseduren ved fx. tandrens, så bliver hunden afleveret, får en beroligende sprøjte og bliver sat i bur for så derefter at blive lagt i nakose. Jeg vil være ved min hund, lige ind til den er helt væk, dette er jeg vant til nu og det vil jeg gerne fortsætte med.

Jeg er lige pt. vant til at min dyrlæge har klinik ca. en times kørsel fra mig. Så hvis der er gode kliniker længere væk så kom gerne med bud??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dryelæge i trekantsområdet ??
  • #1   13. jun 2016 Strib Dyreklinik ved Middelfart

• Dea
    Dea Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 2 Svar: 204
    #3   13. jun 2016 Jeg er rigtig glad for Jelling/bredsten/billund dyrlægerne og har brugt dem al den tid jeg har boet i området både til hest, hund og kat. smiley

http://bredsten-jelling-billund-dyreklinik.dk/

• #5   13. jun 2016 Givskud Dyreklinik er jeg meget glad for, vi er en del HG'ere der bruger den.
    Kia har været kronisk syg siden hun var 5 mdr. gammel, så hun har desværre tilbragt en del tid i klinikken. Alligevel elsker hun stadig at komme der, her snart 9 år senere, og hilser hver gang glad på dyrlægerne :o)
    De ligger ikke i de billige ende, men man får så også meget får pengene, da de ikke stresser dyrene unødigt, for at tjene penge på hurtig omsætning.

http://www.givskuddyreklinik.dk/

Hvis du spørger i FaceBook Vejle vil de fleste sige Dyrlæge Pedersen. Den bør du efter min mening ikke hoppe på. Han var god for mange mange år siden, da min mormor var ung (hun er over 80 år nu), men han er faldet noget af på den, efter min mening anyway :o)

• #6   13. jun 2016 Fantastisk det lyder super godt..

Jeg ved ikke om nogle hunde vil have det ok med at bliver efterladt til bedøvelse. Min den ene er bare ikke fan af at være hos dyrlæge, så derfor synes jeg at det er synd??:)

• #7   13. jun 2016 Sanne M. Ja jeg så godt der stod et sted en masse godt om ham, men så dukkede der nogle mendre gode op..?

Jeg synes umiddelbart indtilvidere at det jeg har set af pris er ret ens, så er der nogle der er har en højere pris på et og en lavere på noget andet. Jeg vil i første omgang bare gerne bruge et godt sted?

• #8   13. jun 2016 Vejle dyrehospital er rigtig gode og så er det rimelige priser.
    Hvis du vil, så kan du godt blive hos din hund indtil den er faldet i søvn.

• #9   13. jun 2016 Ok, det kan også være at det bare er en standard pocedure jeg har læst:)

• #13   13. jun 2016 Øv jinx det bryder jeg mig ikke om?? Sidst min ene hund fik renset tænder, han har desværre stor tildens til tandsten ?? Der var jeg med inde til han sov, jeg var lige på en tur ude i byen imens. Da jeg kom tilbage var han igang med at vågne op, jeg fik ham ud og side med så han kunne høre mig, og vågne stille og roligt op:)

• #15   13. jun 2016 Ja det er jo det.. smiley Jeg havde egentlig også tænkt på at beholde dem jeg har nu. Men det ville egentlig være rart at dem man bruger kender hunden og mig lidt. Ja jeg ved det ikke. lige nu ville jeg nok også bruge dem der ligger under en km fra mig hvis det skete noget akut, og de kender heller ikke mig?? Jeg skal nok bare starte et sted og se hvad jeg synes..

• #17   14. jun 2016 Erritsø dyreklinik de hører sammen med Vestfyens dyrlægerne. og Er utroligt skønne. Man får lov at vente til hunden er faldet til ro. Da min ene hund fik akut livoderbetændelse gik der 10 minutter fra jeg kom ind af døren til hun var på vej i narkose. Jeg fik hende hjem til Brenderup som er tættest på hovr jeg bor. Dyrlægen kørte hende derhen. De er så søde og har faktisk meget moderne klinik med alt muligt som osse hospitaler har.

• #18   14. jun 2016 Altså min veninde i Vejle bruger dyrehospitalet og hun har altid fået lov til at blive.
    Hun har endda været med til et kejsersnit.

Måske der er forskel på faste kunder og dem som kan kommer en gang.

Skrigehunden
    Eliasensvej har grus udenfor........

• #20   14. jun 2016 Vi er utroligt glade for Vejle Dyrehospital - Jeg foretrækker dog at komme ind til Per deroppe. De er yderst rimelige i pris og er meget kompetente.

• #21   14. jun 2016 Tak for svar:) Det er godt at have noget forskelligt at kigge på:)

• #23   14. jun 2016 Skrigehunden

Grus er små sten, sådan nogle som ligger på Eliasensvej. smiley

• #24   14. jun 2016 Helt klart Givskud dyreklinik
    Jeg kører gerne de 30 km frem og tilbage selv om mange dyrlæger ligger tættere på

• #25   14. jun 2016 lige pt. ligger min dyrlæge ca. 64 km væk så det er som sådan ikke et problem at køre langt:)

• #26   14. jun 2016 Det ser ud til givskud ligger ret tæt på. måske 20 min..:)

• #27   14. jun 2016 Og nu får jeg set at jeg ikke har skrevet dyrlæge i overskriften. . ? ??

• #28   14. jun 2016 Helt klart Givskud Dyreklinik.
    Der har jeg altid fået lov til at være med, når mine hunde har været bedøvede.

Kommentér på:
Dryelæge i trekantsområdet ??

Annonce