713 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hvalpe- eller voksenfoder? Hvalpe- eller voksenfoder?

Vores mops nærmer sig 8 måneder, og Vi kan se at vi snart nærmer os bunden af fodertønden. Vi har nok til en måneds tid endnu, så det er ikke noget der haster med at få købt.

Han vil derfor være omkring 9 måneder gammel når vi løber tør, måske lidt mere. Spørgsmålet er blot om vi burde kigge efter mere hvalpefoder, eller gå over til voksenfoder.

Det er intet problem at købe hvalpefoder til de sidste 3 måneder, men jeg har hørt at der er mange som går over til voksenfoder før hunden er 12 måneder. Jeg ved dog også at der er forskel fra race til race, og derfor håber jeg at der nogle kloge mennesker herinde, som vil give deres besyv med.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpe- eller voksenfoder?
  • #1   15. jun 2016 Det er ikke fodertypen du skal se på - det er indholdet.
    Voksenfoder er ikke bare voksenfoder, og hvalpefoder er ikke bare hvalpefoder.

Hver race har forskellige næringsbehov, og det er det du skal finde det perfekte foder til.

• #2   15. jun 2016 Pt. Får han Taste of the Wild High prairie Puppy og pacific stream puppy. Og det fungerer han super godt på, så det er vi ikke interesseret i at skifte foreløbig.
    Vi glæder os bare til at have flere varianter at kunne skifte mellem, som der er med voksenfoder smiley

• #3   15. jun 2016 Jeg har skiftet mine over på høj aktiv foder, men det skyldes racen. Hvad råder opdrætter?

• #4   15. jun 2016 Der er ingen grund til at fortsætte på hvalpefodder, medmindre hunden er tynd, de aller fleste hunde stopper højdevækst omkring 6-7 mdr og efter den tid er hvalpefodder oftest kun med til at gøre unghunden fed;) jeg skifter omkring 6 mdr

• #5   15. jun 2016 Jeg havde skiftet for længst smiley

Kommentér på:
Hvalpe- eller voksenfoder?

Annonce