644 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

forsikringer forsikringer

Hej vi har lige fået en lille hvalp. oprettelse på den kommer?? men det er en jungle med forsikringer..hvad søren dækker de? har læst en masse og snakket med et enkelt og så småt blevet klogere men vil gerne høre + og ÷ fra jer andre...selvrisiko, medicin dækning, dyrlæge egenbetaling og hvad dækker de hos dyrlægen? dækker de også akut fx midt om natten? Vh helle og Sindy

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsikringer
  • #1   18. jun 2016 Jeg ville vælge dyrekassen, der er flere forskelige forsikringeer som man kan væleg efter pengepungen. Jeg ville vælge den der hedder total.
    Den har jeg desværre ikke. Der har aldrig været problemer med udbetalingen af ens udlæg

• #2   18. jun 2016 Jeg har HundTotal ved Dyrekassen og er meget tilfreds, har endnu ikke haft en ting, som de ikke dækkede. De er også gode til at acceptere, hvis forløbet er længere, at der ikke skal betales selvrisiko for hver regning.
    Det eneste minus er, de ikke dækker medicin og visse "redskaber", fx. dækkede de ikke akupunkturnålene, men de dækkede til gengæld behandlingen. Nålene kostede nærmest intet, så det gjorde ikke rigtig noget, det var bare som eksempel smiley

• #3   18. jun 2016 Forsikringen skal være på plads den dag hvalpen flytter.
    Bedste dækning opnåes ved at fortsætte opdrætters forsikring på hvalpen, da man så undgår karenstid.
    Hos Agria har man super dækning for sådan cirka alt.

• #4   18. jun 2016 Min hund havde ikke nogen forsikring da jeg fik hende fra kennelen.
    Den tegnede vvi først efter 3 dage (det var i en store bededagsferie

• #6   18. jun 2016 Så vidt jeg husker , så har hverken dyrekassen eller agria karenstid på hvalpe ( det har de ikke haft på mine )

Ville uanset pris til hver en tid vælge dyrekassen, agria ses der en del tråde om herinde, hvor der pludselig tages forbehold eller prisen stiger.....

• #7   18. jun 2016 Dyrekassen og ja de dækker akut sygdom, også om natten.

• #8   22. jun 2016 Hej
    Er godt nok stadig meget i tvivl...jeg hælder nu mest til agri fordi at de dækker medicin og andre arvelige sygdomme...dyrekassen dækker kun arvelige led og knoglesygdomme, hvorimod Agria dækker en del andet såsom øjensygdomme m.m.
    men men men hvad hjælper det hvis de pludselig kan finde på at lave forbehold og prisstigninger????? smiley smiley

Kommentér på:
forsikringer

Annonce